کد مطلب: ۳۹۸۳۳۷

محمدباقر نوبخت:

پاداش بازنشستگان کشوری تا پایان مهر واریز می‌شود

پاداش بازنشستگان کشوری تا پایان مهر واریز می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تلاش می‌کنیم امسال روند پرداخت پاداش بازنشستگان کشوری تا پایان مهر عملیاتی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تلاش می‌کنیم امسال پاداش بازنشستگان تا پایان مهر پرداخت شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید برای کارکنان دولت و بازنشستگان برای امسال ۲۰ درصد به طور متوسط افزایش دریافتی پیش‌بینی شد و از فروردین نیز اجرا شد.

او گفت: این ۲۰ درصد به منابع اعتباری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم اعمال شد البته در برنامه مقرر بود که بهزیستی ۳۶ درصد افزایش دریافتی داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور طی بررسی‌هایی که در ماه های اخیر انجام داد مقرر کرد تا از اواخر شهریور مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته حضرت امام خمینی (ره) را هم مشمول اعمال افزایش ۲۰ درصدی دریافتی کند.

نوبخت خبر داد: البته طی سال‌های اخیر مستمری‌بگیران این ۲ نهاد شاهد افزایش ۳ تا ۶ درصدی حقوق دریافتی بودند در نتیجه با اعمال این ۲۰ درصد افزایش حقوق، به همان ۳۶ درصد خواهیم رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زمان اتمام واریز پاداش بازنشستگان کشوری چه زمانی است؟ بیان کرد: در سال‌های اخیر این روند تا پایان دی انجام می‌شد؛ امسال نیز تلاش می‌کنیم تا روند پرداخت پاداش بازنشستگان کشوری تا پایان مهر عملیاتی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • منصور تقسبمی

    با سلام ای کاش یه طوری خدمات به باز نشستگان این قشر صعیف و ناتوان جامعه را بخوبی ان٪انجام دهین مواد عدایی بن و دیگر امکانات رفاهی بهشون بدهین