کد مطلب: ۵۵۷۳۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرداخت وام به رانندگان تاکسی / وام تاکسیرانی شامل چه کسانی می‌شود؟

پرداخت وام به رانندگان تاکسی / وام تاکسیرانی شامل چه کسانی می‌شود؟

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی از پرداخت وام به تاکسیرانان خبر داده است. وامی که مبلغ آن ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان است. اما این وام شامل چه کسانی می‌شود و سود آن چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، از امروز ۶ تیرماه وام تاکسیرانی پرداخت می‌شود. آنگونه که محمد روشنی، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی گفته مبلغ این وام ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان است و فقط به تاکسی‌های پژو، آریو و تویوتا و تاکسی ون پرداخت می‌شود.

بر اساس گفته او وام پرداخت شده به دارندگان تاکسی‌ پژو، آریو و تویوتا مبلغ ۱۰ میلیون تومان است و وام ۲۰ میلیون تومانی فقط به تاکسی‌های ون تعلق می‌‌گیرد. سود هر دوی این دو وام‌ها ۴ درصد است.

شیوه ثبت‌نام و دریافت وام تاکسیرانی

وام تاکسیرانی، وام قرض‌الحسنه است که از طریق با بانک مهر به تاکسیرانان پرداخت می‌شود. متقاضیان دریافت وام تاکسیرانی باید ابتدا وارد سامانه https://b2n.ir/x93271 شوند و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، تقاضای خود برای دریافت وام تاکسیرانی را ثبت کنند.

در مرحله بعد، اطلاعات وارد شده بررسی می‌شود و کارشناسان پرداخت وام با متقاضی تماس می‌گیرند. بعد از این مرحله، افراد می‌توانند با دریافت نامه از تاکسیرانی، به بانک مهر ایران مراجعه کرده و وام خود را دریافت کنند.

ثبت‌نام وام تاکسیرانی نیاز به اطلاعات و مدارک خاصی ندارد و افراد هنگام ثبت‌نام فقط باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره پلاک و مدل خودرو را وارد کنند.

در اطلاعیه سازمان تاکسیرانی ذکر شده که تاکسیرانان بعد از ثبت اطلاعات در سامانه، باید منتظر تماس کارشناسان باشند و مراجعه حضوری آنها به بانک مهر و یا سازمان تاکسیرانی بی‌نتیجه است و روند پرداخت وام را تسریع نمی‌کند.

وام به چه کسانی تعلق نمی‌گیرد؟

وام ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی تاکسیرانی، وام تعمیر خودرو است و فعلا فقط به تاکسیران‌های تهرانی پرداخت می‌شود.

اما نکته مهم این است که این وام شامل همه تاکسیرانان تهران هم نمی‌شود و فقط شامل تاکسی‌های ون، پژو، آریو و تویوتا می‌شود. به عبارتی این وام تعمیر شامل حال تاکسی‌های فرسوده نمی‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام .بایدعرض کنم اصلا دلیل تشکیل تاکسیرانی فقط سودجویی به نفع خودشان هست فقط درامدزایی برای خودیها داره اصلا تاکسیرانی هیچ خدماتی برای رانندگان نداردکه هیچ بعضا باعث اذیت رانندگان میشودخصوصا بعداز شهردارشدن قالیباف یک سری شرکت خصوصی برای دوستان وهم دوره های خودش باز کرد تا یک منبع درامد داشته باشند وازرانندگان زحمت کش که صبح تاشب درگرما وسرمازحمت میکشند یه پولی به عنوان تمدید کارنامه وعوارض ویه چیز مسخره ای که چندین سال طراحی کردند بعنوان حکم خط هست که مبلغی هرسال بابت حکم خط ازراننده ها دریافت میکنن تاکسیرانی به جزء ضرر وزیان برای رانندگان کارمفیدی انجام نمیدهد وعوض اینکه به راننده ها امکانات بدهد ازانها به نفع خودش استفاده میکند.

  • ناشناس

    سلام والا خدا رو خوش نمیاد استان قم همیشه مظلوم وافع شدتاکسیرانهای قمی چرا باید اینقدر. مورد بی توجهی مسولین استان وتاکسیرانی کل کشور قرار بگیرن

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر…قربان اقایی میکنید..لطف به بچهام میکنید..بابته وام پیگیری کنید۲هفته است ماشین تعمیرگاه است برا.تعمیرکامل..پژو۴۰۵مدل۹۶ بخدا بجان بچهام هیچ در امدی نداشتم موندم لطفآ خواهشن ممنونتون میشم جواب یاپیگیری کنید….
    بازهم ممنونتون..بااینکار به بچهام لطف میکنید..

  • ناشناس

    سلام تاکسی ون هستیم الان یکماه ثبت نام انجام شده خبری از زنگ کارشناس نی پس تکلیف چیه ممنونم

  • ناشناس

    سلام
    یه بار ثبت نام کردم ولی خبری نشد.
    البته راننده تاکسی همیشه امیدوار بوده و هست.
    انشاالله امروز که دوباره ثبت نام کردم یه تماسی بگیرن و بگن بیا وامت رو بگیر.
    انشاالله

  • ناشناس

    سلام پس چرا این وام تعمیرات را نمی دید ماشین ها همه تعمیر می خان بدید تا مشکل هل شه.

  • ناشناس

    سلام چرا وام تقاضا کردم نمی دین مشکلات زیاده ماشین لاستیک میخاد تعمیر و جلوبندی ماشالله آنقدر وضع اتوبان و خیابان های به که هر ماه باید بری جلوبندی خدای زود این وام را بدیدتا ما هم به ماشین هامون برسیم.

  • حسن

    الحمدلله سمند خراب نمیشه یا کسی که این طرح رو داده ماشین سمند ندیده

  • ناشناس

    الان ما رانندگان تاکسی تو شهرستان داریم خدمات میدیم چی شامل این وام چرا نباید بشیم تاکسی رانی فقط بلدن جریمه عوارض خدمات اینا رو خوب پول میگیرن واقعا در حق رانندگان زحمت کش تاکسی داره ظلم میشه نه لاستیک نه روغن مسخره

  • ناشناس

    مگرتاکسیرانان بلوچستان آدم نیستن