کد مطلب: ۱۸۱۸۶۹

فرابورس اعلام کرد؛

وام جعاله ۲۰ میلیون تومانی تا پایان امسال تمدید شد

وام جعاله ۲۰ میلیون تومانی تا پایان امسال تمدید شد

فرابورس ایران اعلام کرد: مدت اجرای طرح اعطای تسهیلات جعاله مسکن تا سقف ۲۰۰میلیون ریال از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن تا پایان امسال تمدید شد. به گزارش تجارت‌نیوز، فرابورس ایران اعلام کرد: پیرو اطلاعیه این شرکت در خرداد و مهرماه امسال و براساس مصوبه آبان‌ماه بانک مسکن و نیز نامه

فرابورس ایران اعلام کرد: مدت اجرای طرح اعطای تسهیلات جعاله مسکن تا سقف ۲۰۰میلیون ریال از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن تا پایان امسال تمدید شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرابورس ایران اعلام کرد: پیرو اطلاعیه این شرکت در خرداد و مهرماه امسال و براساس مصوبه آبان‌ماه بانک مسکن و نیز نامه دی‌ماه معاونت تحقیقات بازار و توسعه محصول بانک مسکن درخصوص افزایش سقف تسهیلات جعاله اعطایی، مدت اجرای طرح اعطای تسهیلات جعاله مسکن تا سقف ۲۰۰میلیون ریال است.

براساس این گزارش؛ این جعاله از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به تنهایی و یا توام با تسهیلات جعاله با سپرده، همزمان با خرید واحد مسکونی، تعویض وثیقه و یا انتقال مانده بدهی تهسیلات روش اقساطی (اعم از خرید یا ناشی از سهم الشرکه) تا پایان سال جاری تمدید شد.

این سومین بار در طول سال جاری است که زمان اعطای وام جعاله ۲۰ میلیون تومانی تمدید می‌شود.

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مبلغ این وام در حال حاضر ۱۰ میلیون تومان است که تنها در بانک مسکن و از محل اوراق تسهیلات مسکن این وام تا سقف ۲۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

در سایر بانک‌ها وام جعاله همچنان تا سقف ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.