کد مطلب: ۵۶۶۸۸۷

واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی از کی آغاز می‌شود؟

واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی از کی آغاز می‌شود؟

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، فرآیند واکسیناسیون رانندگان هر دو بخش عمومی و خصوصی شرکت واحد، از فردا چهارشنبه، ششم مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود ترفع ن از انجام واکسیناسیون رانندگان اتوبوس در سالن ورزشی توقفگاه سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد خبر داد و گفت: به این منظور، پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرفته و تجهیز فضا‌های در نظر گرفته شده به امکانات و ملزومات مورد نیاز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فرآیند واکسیناسیون با حضور و نظارت نماینده وزارت بهداشت توسط شرکت واحد اجرا می‌شود، اظهار کرد: رانندگان اتوبوس با توجه به ارتباط مستقیم و مستمر با انبوه مسافران در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و انجام واکسیناسیون این عزیزان می‌تواند در ایمنی و عدم ابتلای این عزیزان به بیماری بسیار موثر باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد چگونگی انجام روند واکسیناسیون رانندگان اتوبوس توضیح داد: فهرست دریافت واکسن بر اساس سن رانندگان تهیه شده و از فردا فرآیند واکسیناسیون به ترتیب از مسن‌ترین رانندگان آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا در حداقل زمان ممکن، نسبت به انجام واکسیناسیون کل رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران اقدام شود. شایان ذکر است با توجه به پیش بینی و اقدامات انجام شده واکسیناسیون بخشی از رانندگان تاکسی هم در این مرکز انجام خواهد شد ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

آخرین اخبار از واکسیناسیون کارکنان مترو

رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا نیز از آغاز مرحله اصلی واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از امروز سه‌شنبه، پنجم مرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

عباس نظری با اشاره به اینکه واکسیناسیون تعدادی از کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همزمان با رانندگان تاکسی و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی دیروز در بوستان ولایت انجام شد، گفت: امروز در فاز اصلی واکسیناسیون، ۳۰۰ نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت انجام شد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اول برای ٣٠٠ نفر از کارکنان به صورت پیامک فراخوان داده‌ایم تا در فاصله زمانی مختلف مراجعه کنند و از همکاران خواسته شد در صورت عدم حضور با ارسال عدد یک انصراف خود را اعلام تا به افراد جایگزین اطلاع‌رسانی شود.

نظری افزود: همکاران محترم پس از دریافت پیامک می‌توانند با همراه داشتن کارت پرسنلی، کارت ملی در ساعت تعیین شده به محل مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند ( ایسنا ).

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مرتضی

    تا وقتی رفتارای دوگانه در مقابل کرونا هست، اوضاع روبراه نمیشه. اون از تعطیل کردنای نزدیک عید قربان و بد موقع و ناقص که مایه مسافرت بیشتره تا قرنطینه و اون از آگهی بازرگانی صدا سیما که خانواده تو جاده شمالن و با افتخار مادر خونه میگه پسرم داخل چادر مسافرتی سر کلاس آنلاینه، انگار نه انگار که مجازی شدن مدارس و آنلاین شدن کلاس ها واسه اینه که کسی حتی واسه مدرسه از خونه بیرون نیاد. با این اوصاف حالا حالا ها کرونا جایی نمیره…