کد مطلب: ۴۲۲۲۵۲

واکنش بازارها به سخنرانی ترامپ

طلا و نفت نزولی و بورس‌های آمریکا مثبت شدند / پیش‌بینی هفته‌ای مثبت برای بورس ایران

طلا و نفت نزولی و بورس‌های آمریکا مثبت شدند / پیش‌بینی هفته‌ای مثبت برای بورس ایران

پس از صحبت‌های ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مشخص شدن نداشتن برنامه برای واکنش نظامی به حمله موشکی ایران، بلافاصله، شاخص بورس‌های آمریکا صعودی شد.

به گزارش‌ تجارت‌نیوز ، پس از صحبت‌های ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مشخص شدن نداشتن برنامه برای واکنش نظامی به حمله موشکی ایران، بلافاصله، شاخص بورس‌های آمریکا صعودی شد.

همچنین در واکنش به این مساله، قیمت نفت برنت با افتی 3.42 درصدی، در کانال 66.12 قرار گرفت، همچنین شاخص دلار 0.29 درصد مثبت شد. شاخص داوجونز نیز رشدی 0.61 درصدی را تجربه کرد و انس طلا هم در بازارهای جهانی با کاهشی 2.19 درصدی مواجه و در کانال 1558 دلار درحال معامله است.

در بازارهای داخلی نیز، طبق اخبار واصله، پس از سخنرانی ترامپ، قیمت دلار در کف بازار 300 تومان کاهش یافت و سکه نیز با 400 هزار تومان افت مواجه شد.

همچنین عموم کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه نیز بر این باورند که بازار سهام در هفته آینده مثبت خواهد شد و روال طبیعی به بورس بازخواهد گشت.

در همین راستا، تحلیل‌گران معتقدند که گزارش‌های 9 ماهه شرکت‌ها به همراه عملکرد مطلوب آنها در دی ماه، نوید آینده سبز را برای بورس‌های کشور به همراه خواهد داشت.

گفتنی است که در جریان جلسه امروز هیئت وزیران نیز، افزایش سرمایه شرکت‌ها از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به تصویب رسید. در مجموع می‌توان گفت که تمامی این سیگنال‌ها قادر هستند که بازار سهام را به روزهای صعودی خود بازگردانند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.