کد مطلب: ۳۳۸۰۵۵

گفتگوی تجارت‌نیوز با رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

واکنش عجیب بازار ارز و طلا به بودجه / قیمت‌ها امروز چه تغییری کردند؟

واکنش عجیب بازار ارز و طلا به بودجه / قیمت‌ها امروز چه تغییری کردند؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ واکنش‌هایی را در بازار طلا و ارز به همراه داشته است. به‌طوری‌که امروز قیمت سکه و طلا چندین درصد افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، لایحه بودجه سال 1398 صبح امروز (سه‌شنبه چهارم دی‌ماه) از سوی حسن روحانی، رئیس‌جمهور به مجلس تقدیم شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره این پرسش که قیمت طلا و سکه در روز بودجه‌ای با چه تغییراتی روبه‌رو بوده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: لایحه بودجه ۱۳۹۸ امروز در حالی از سوی رئیس‌جمهور تقدیم مجلس شد که بازار طلا و ارز با برخی تغییرات قیمتی روبه‌رو بوده است. به‌طوری که قیمت سکه و قیمت طلا چندین درصد نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت روبه‌رو شد.

تاثیر بودجه بر بازار ارز و طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از واکنش بازار طلا و ارز به لایحه بودجه سخن می‌گوید.

آیت محمدولی افزود: امیدواریم دستندرکاران دولتی با ارایه برنامه‌های جامع بتوانند گرانی امروز نرخ طلا و ارز را مهار کنند. چرا که عدم کنترل این بازار می‌تواند قیمت طلا و سکه را با نوسانات هیجانی همراه کند.

او اظهار کرد: کنترل بازار ارز و طلا آرامش را به دیگر بازارها منتقل می‌کند؛ این درحالی است که عدم کنترل قیمت طلا و ارز بازار را به نوسانات ابتدای سال نزدیک خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    رئیس‌جمهور در صحن مجلس به ذخایر خالی بانک مرکزی در ابتدا سال اشاره کرد و این بهانه ای برای رشد بیش از 10% قیمت در بازار ارز و طلا شد.