کد مطلب: ۴۲۲۰۸۶

واکنش نتانیاهو به انتقام موشکی ایران

واکنش نتانیاهو به انتقام موشکی ایران

پاسخ موشکی ایران به جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را آشفته و نگران کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به پاسخ موشکی ایران به جنایت آمریکا در ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» واکنش نشان داد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی قبل از پاسخ موشکی ایران به آمریکا ابراز نگرانی کرده و تلاش می‌کردند خودشان را از منازعه میان واشنگتن و تهران دور نگاه دارند. نتانیاهو، امروز بار دیگر از احتمال نابودی‌اش به دست ایران ابراز نگرانی کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «ایران می‌خواهد ما را نابود کند. هر کس به ما حمله کند، متحمل ضربه دردناکی خواهد شد.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه عملیات انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی را با شلیک‌ موشک‌های بالستیک به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد آغاز کرد.

در بیانیه سپاه پاسداران آمده است: «زمان تحقق وعده صادق فرارسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.»

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.