کد مطلب: ۱۳۲۵۷۱

ورود ۳ خودرو جدید تا پایان سال به بازار

ورود ۳ خودرو جدید تا پایان سال به بازار

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: تا پایان امسال ۳ خودرو جدید در صنایع خودروسازی کشور تولید و روانه بازار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، منصور معظمی با بیان اینکه مردم ایران به تدریج از نتایج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در صنعت خودرو کشور بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: برزیل یکی از کشورهایی است که فرصت‌های فراوانی در صنعت خودرو و قطعه‌سازی دارد و به همین خاطر، میزبان شرکت‌های برزیلی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در صنعت قطعه‌سازی در ایران و در سطح منطقه هستیم.

وی گفت: ایدرو به دنبال بنگاه‌داری و در اختیار داشتن صد درصد سهام نیست، سیاست ایدرو توسعه صنعتی کشور از طریق مشارکت با بخش خصوصی داخلی و خارجی است.

معظمی افزود: تاکنون ۶ قرارداد با شرکت‌های خارجی در صنعت خودرو منعقد شده است که پژو ۲۰۰۸ نخستین محصول مشترک ایران و فرانسه هفته گذشته رونمایی و وارد بازار شد.

وی گفت: باتوجه به تصمیماتی که در صنعت خودرو گرفته شده، خیلی به آینده خوش‌بین هستم و امیدوارم مردم از محصولات جدید به ویژه از کیفیت و قیمت آنها راضی باشند.

سفیر برزیل در ایران هم با بیان اینکه نقش ما تسهیل روابط بین شرکت‌ها و بنگاه‌های برزیل و ایران است، گفت: علاقه بسیار زیادی بین بخش خصوصی و دولتی دو کشور برای توسعه همکاری‌ها وجود دارد و با توجه به ارتباطات خیلی خوبی از سال گذشته شکل گرفته و امیدوارم علاوه بر روابط تجاری، فعالیت‌های مربوط به سرمایه‌گذاری هم میان دو کشور گسترش یابد.

رودریگوسانتوس افزود: ما نه تنها باید همکاری‌ها را با ایران افزایش دهیم؛ بلکه این همکاری‌ها را تقویت و برای دوره زمانی طولانی تعریف کنیم و ایدرو می‌تواند به بخش خصوصی برزیل کمک کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.