کد مطلب: ۴۷۹۵۰۷

بورس در هفته بعد چه وضعیتی خواهد داشت؟

بورس در هفته بعد چه وضعیتی خواهد داشت؟

آیا روند بازار سهام روز چهارشنبه اخیر در هفته بعد تکرار خواهد شد؟ وضعیت بازار سهام در هفته پیش‌رو چطور پیش‌بینی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آیا روند بازار سهام روز چهارشنبه اخیر در هفته بعد تکرار خواهد شد؟ وضعیت بازار سهام در هفته پیش‌رو چطور پیش‌بینی می‌شود؟

در این مورد رضا صبری، کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است: در حال حاضر برآیند معاملات در روزهای پیش رو را مثبت نمی‌بینم و فکر می‌کنم ممکن است در هفته‌های آتی شاهد فضای اصلاحی در بازار سهام باشیم. شرایط کلی نماگرهای بازار سرمایه هم اکنون اصلاحی است.

وی در گفتگو با دنیای اقتصاد ادامه داد: ممکن است در روزهای آینده فعالان حقوقی بازار سرمایه در جهت حمایت از بازار سرمایه عمل کنند و همین امر از شیب کاهش بکاهد. اگر نگاهی به وضعیت کلی نمادها بیندازیم که طی هفته‌های اخیر نزدیک ۵۰ یا ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند؛ در‌می‌یابیم که بسیاری از این نماد‌ها با کاهش شدید حجم معاملات مواجه شده‌اند. عمده این نمادها به موج حمایت حقوقی‌ها از بازار هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

صبری تصریح کرد: در اغلب این نمادها افزایش عرضه با میزان درخور تقاضا رو‌به‌رو نبوده است. به نظر من سایر نمادهای بازار که در این مدت توسط حقوقی‌ها حمایت شده‌اند نیز در نهایت به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد. این نمادها نیز مانند سهامی که پیش‌تر اصلاح بسیاری داشته‌اند، با کاهش جدی حجم معاملات مواجه می‌شوند.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جناب کارشناس ارشد بازار سرمایه اصلاح از این بیشتر تحلیلتون بدرد خودتون میخوره همش سیگنال منفی این همه مشکل هم بیشتر بخاطر معاملات الگوریتمی بود که با این همه ترس و حجم فروش سوری سهام ملت رو از دستشون در آوردند یک نگاهی به قیمت های اجناس تو ی بازار بندازین بد نیست.

    • سعید

      کاملا درست میفرمایید .

  • Boorsba

    بورس تو روزهای شنبه و یکشنبه مثبت خواهد بود و در صورت ورود حقیقی های بیشتر در روز دوشنبه افزایش شاخص بورس رو تا کانال 1800 تا 2000 خواهیم داشت پس لطفا الکی جو منفی ندید
    3 بار پیام دادم هیچ کودوم نیومده امیدوارم این پیام چاپ بشه

  • سیاوش

    سلام من در تمام عمر خود هنوز فرد اقتصادی ندیدم که به فکر کس دیگه ای باشه فقط به فکر خودشونن برای اینکه بخوای ما مردم از بورس و بازار سود ببریم نباید به حرف این اقتصاد دانان نون به نرخ روز خور گوش کنیم سهام را نگه دارید در صف فروش نرید خود حقوقی ها مجبور به اطاعت از شما میشن و شاخص رشد میکند سهام دار باشید نه سهام خار

  • علی

    مطمئن باشید که از فردا تا آخر هفته مثبته و این نظریات کارشناسی به درد خودتون میخوره

  • عباس

    دستهایی در کار است برای در آوردن سهام شما اصلا توجه نکنید بازار صعودی میشود و هیچ سهامی برای خرید پیدا نخواهد شد .اصلا شک نکنید جلوی بازی بعضی ها گرفته شده و خرید و فروش خیلی بهتر خواهد شد واز این وضع سود جویان ناراحت هستند و با حرفهایشان میخواهند بازار را منفی کنند که بازار به این حرفها عمل نخواهد کرد و کار خودش که همان صعودی شدن سهام است را پیشه خواهد کرد. ۸۰ تا ۹۰ درصد فروشندها حقوقیها بودند و خریدار همان سهام هم حقوقیها بودن برای اینکه بتوانند بازار سهام را منفی کنند دستشان رو شد و بازار راه خودش را خواهد رفت .وسلام

  • ناشناس

    خیلی حرف مفت میزنی اقای کارشناس نمیدونم مشکلتون چیه که همین بازار میاد یخورده سبز بشه اقایون کارشناس میان سیگنال منفی میدن اون دنیا میبینیمتون دارید پولو ووسرمایه این مردم بیچاره رو به باد میدید حواستون هست؟؟؟؟؟؟؟

  • احتمال خلاصی از دست دولت

    سلام به همگی.دوستان توجه داشته باشید که دولت و غیره خیلی تبلیغات بورس رو میکردند و به محض ورود مردم بورس رو ریزشی کردند و نقدینگی مردم رو سوزوندند و حالا همگیشان فاز منفی میدند تا مردم خروج بزنند و به نظر من کارشون با بورس تموم شده و احتیاجشون بر طرف شده و اگر اشتباه نکنم دوباره میگم (به نظر من) انشالله بازار میخواد به تعادل برسه و بعد هم صعودی بشه.الان هم فاز منفی میدن که مردم خروج بزنند و در صعود بورس نفی نبرند و دوباره نقدینگی از طریق بورس زیاد نشه.

  • ناشناس

    اینها دوست دارن مردم برن طلا بخرن سکه بخرن دلار بخرن بزارن گوشه خونه پول نره تو چرخه تولید به همین خاطر ایران درست بشو نیست

  • اکبر

    سلام،، دوستان همون جور که برای صرف یه سقف باید مشخص کنید باید برای ضرر هم کف مشخص کنید،،، من به کف رسیدم میخوام خارج بشم، دوستان شما هم اگر به حد ضرر رسیدید خارج بشید

  • محمدرضا

    تمام این نظرکارشناسان قلابی ؛ برنامه برای کوبیدن بورس هست.این دولت هم برای براندازی اومده هم برای کوبیدن بورس و کارشناسان قلابی پول میگیرن که این نظرها را بدهند و گرنه چه دلیلی داره؟؟؟ علم غیب دارند؟؟
    جز اینکه تاحالاشم دستوری بوده ؟؟
    تک تک اینها باید شناسائی و اموالشون مصادره شود..تا دلیل این موج منفی فرستادن معلوم شود.