کد مطلب: ۲۱۷۸۲۷

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به استان زنجان

پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به استان زنجان

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان، از پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان خبر داد.

«فرهاد امندی» اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از بخش‌های مهم در بسیج سازندگی محسوب می‌شود که چند سالی است که به بخش‌های فعالیتی بسیج سازندگی اضافه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: طی سال‌جاری تاکنون 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به 250 متقاضی تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان پرداخت شده است که تا پایان سال این رقم افزایش خواهد یافت.

امندی تصریح کرد: اعتبار تعیین شده در راستای پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال 96 بالغ بر 3 میلیارد تومان تعیین شده است که این مبلغ تا روزهای پایانی امسال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در ادامه، یادآور شد: این تسهیلات در مشاغلی چون زنبورداری، پرورش قارچ، صنایع‌دستی و تبدیلی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی در ادامه به وضعیت احداث مسکن در مناطق زلزله‌زده از سوی بسیج سازندگی استان زنجان اشاره کرد و گفت: پس از زلزله کرمانشاه بسیج سازندگی و سپاه پاسدران در کنار سایر دستگاه‌ها وارد عمل شدند که در همین راستا در فاز نخست اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در چادر در دستور کار قرار گرفت و پس از آن اسکان موقت در کانکس‌ها عملیاتی شد که همه روستائیان آسیب دیده شهر سرپل ذهاب در کانکس مستقر شدند.

امندی یادآور شد: ساخت 15 باب مسکن طی تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته به بسیج سازندگی استان زنجان محول شده است که عملیات ساخت و ساز این واحدهای مسکونی آغاز شده است، و تسهیلات ساخت این واحدها 15 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مابقی از محل تسهیلات دولتی پرداخت خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: از 15 باب واحد مسکونی که عملیات ساخت‌وساز آن به بسیج سازندگی استان زنجان محول شده است مربوط به مددجویان اداره‌کل بهزیستی کرمانشاه است از 15 واحد هشت واحد در شهر سرپل ذهاب و 7 واحد در روستاها احداث خواهند شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.