کد مطلب: ۵۸۶۳۰۲

پرداخت سود سهام ۱۲۸ شرکت در ۶ ماه گذشته

پرداخت سود سهام ۱۲۸ شرکت در ۶ ماه گذشته

سود سهام ۱۲۸ ناشر در نیمه نخست امسال از طریق سجام به حساب بیش از ۲۳ میلیون سهامداران واریز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تازه‌ترین آمارها حاکی از آن است که از روز ۱۶ فرودین ماه تا پایان روز ۳۱ شهریور ماه امسال، سود سهام ۱۲۸ ناشر بازار سرمایه که در مجموع شامل ۸۹ هزار میلیارد ریال برای بیش از ۲۳ میلیون سهامدار می‌شود از سوی سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق سامانه سجام واریز شده است.

تفکیک تعداد ناشران در ۶ ماه

جزئیات اطلاعات واریز سود در این دوره زمانی نشان می‌دهد که توزیع سود به تفکیک تعداد ناشران در ۶ ماه ابتدایی سال جاری به این صورت بوده است که در فرودین برای ۵، اردیبهشت برای ۹، خرداد برای ۱۵، تیر برای ۲۵، مرداد برای ۳۵ و شهریور برای ۳۹ شرکت حاضر در بازار سرمایه صورت گرفته است.

میزان سود پرداختی و تعداد سهامداران

گفتنی است در ۶ ماه اول سال جاری، سمات در مجموع سود سهام ۱۲۸ ناشر که شامل ۲۳ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۵۷۵ سهامدار می شود را به میزان ۸۹ هزار و ۷۳۸ میلیارد و ۵۸۴ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۵۸۰ ریال در سررسید های این دوره ۶ ماهه از طریق سامانه سجام واریز کرده است.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه بسیاری از شرکت ها هنوز سود مجامع رو از طریق سجام واریز نمی کنن . سازمان بورس هیچ پیگیری نداره و شرکت ها هم با تخلف از مصوبه سازمان ککشون هم نمی گزه که پول تعداد زیادی از مردم رو بلوکه کنند . لذا واجبه که سازمان های بازرسی به این مورد ورود کنن . این پیام می تونه یه شکایت از این شرکت ها باشه ، اگه سهام داران عزیز با این پیام موافق هستن ، لطفا پیام رو تایید بفرماین .

    • ورشکسته بورس

      بله موافقم هیچ سودی تو این دو سال واریز نشده برایمن

    • ورشکسته بورس

      هیچ سودی واریز نشده