کد مطلب: ۳۵۰۸۹۶

پرونده «دیوار» به دادسرا رسید

پرونده «دیوار» به دادسرا رسید

در حالی که به تازگی پلیس فتا از دادستانی درخواست کرده تا برای مسدود شدن سایت دیوار ورود کند و در این خصوص تصمیم جدی بگیرد، دیروز دادستان کل کشور اعلام کرد: پرونده سایت دیوار به دادسرا ارجاع شده و دادسرا باید به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که به تازگی پلیس فتا از دادستانی درخواست کرده تا برای مسدود شدن سایت دیوار ورود کند و در این خصوص تصمیم جدی بگیرد، دیروز دادستان کل کشور اعلام کرد: پرونده سایت دیوار به دادسرا ارجاع شده و دادسرا باید به این موضوع رسیدگی کند.

براساس گزارش مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که به تازگی رئیس پلیس فتا از دادسرا خواسته است که با سایت دیوار برخورد قانونی صورت گیرد، دادستانی چه اقدامی کرده است؟ گفت: ظاهرا این پرونده دیروز(سه شنبه) ارجاع شده و باید دادسرا به این موضوع رسیدگی کند.

سید احسان قاضی زاده هاشمی هم در این خصوص با انتشار پیامی در فضای مجازی با اشاره به این که به تازگی در سایت دیوار مواردی از تخلفات کاربران گزارش شده است، گفت: این مسئله نظارت بیشتر داخلی و بیرونی را می‌طلبد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: فیلترینگ دیوار راه حل نیست. این سایت‌ها بر اساس محتوای تولیدی کاربران بنا شده اند اما مسئولیت رعایت قوانین جاری کشور در آنها از دوش مدیران سایت برداشته نمی شود.

این اظهارات در حالی است که رئیس پلیس فتای ناجا، تخلفات صورت گرفته در سایت دیوار را بیشتر از دیگر سایت‌ها برشمرد و اظهار کرد: مسئولان این سایت نظارت دقیق و مناسبی بر آگهی‌هایی که روی سایت شان قرار می گیرد، ندارند.

منبع: روزنامه خراسان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.