کد مطلب: ۷۳۷۵۲۴

اتاق اصناف: دستور پلمب هیچ واحدی را صادر نکردیم

اتاق اصناف: دستور پلمب هیچ واحدی را صادر نکردیم

به گفته رئیس اتاق اصناف برای هیچ واحد صنفی دستور پلمب صادر نشده و تعداد واحدهای پلمب شده بسیار کم است.

به گزارش تجارت نیوز، به گفته رئیس اتاق اصناف برای هیچ واحدی دستور پلمب صادر نشده و تعداد واحدهای پلمب شده بسیار کم است.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: به نظر می‌رسد هماهنگی بین نهادهای امنیتی و اتحادیه‌های مربوطه در پلمب واحدها ایجاد شده است. فراوانی آمار و تعداد واحدهای پلمب شده قابل توجه نیست که بخواهیم در این موضوع ورود و یا اظهارنظر کنیم.

علی توسطی در پاسخ به این پرسش که شاهد پلمب برخی از واحدهای صنفی از سوی دستگاه‌های امنیتی بودیم آیا اتاق اصناف تهران برای حل مشکل این واحدها ورود خواهد کرد؟ گفت: اتاق اصناف دستور پلمب شدن هیچ واحد صنفی تحت عنوان تعطیل شدن و یا بستن در روزهای خاص را صادر نکرده است. در مواردی نهادهای نظارتی بنا به صلاحدید خود در این قضایا ورود و برخورد کردند. لازم به ذکر است که تعداد این واحدها بسیار انگشت‌شمار است.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: اتاق اصناف در این ایام هیچ دستور پلمبی را صادر نکرده است.

توسطی تصریح کرد: اتاق اصناف وظیفه خود می‌داند که از منافع افراد و واحدها صنفی بنا به قانون در هر زمینه‌ای از جمله مسائل مالیاتی، تعزیراتی و تدوین قوانین حمایت کند.

وی با بیان اینکه آماری از تعداد واحدهای پلمب شده ارائه نشده است، خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد هماهنگی بین نهادهای امنیتی و اتحادیه‌های مربوطه در پلمب واحدها ایجاد شده است. اما هیچ هماهنگی بین اتاق اصناف تهران و نهادهای امنیتی برای پلمب واحدها ایجاد نشد.

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران؛ فراوانی آمار و تعداد واحدهای پلمب شده قابل توجه نیست که بخواهیم در این موضوع ورود و یا اظهارنظر کنیم.

توسطی تصریح کرد: اولویت اتاق اصناف در این مقطع حفظ آرامش و امنیت بازار و واحدهای صنفی است؛ اگر نهادهای نظارتی تصمیم گرفتند بنا به اطلاعات و مصالحی که خود در نظر دارند واکنشی از خود نشان بدهند این موضوع دیگر به رفتار و کنشی که آن واحدها صنفی انتخاب کرده باز می‌گردد.

وی ادامه داد: اتاق اصناف در چارچوب قانون در همه جا ورود می‌کند اما در مواردی که برای ما ابهام وجود دارد سعی داریم که در آن زمینه‌ها اظهار نظری نداشته باشیم.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.