کد مطلب: ۷۶۷۴۱

پوشش شبکه اپراتورهای ایرانی تا مسافتی ازعراق افزایش یافت

در حالی که در سال‌های گذشته به محض خروج از کشور پوشش اپراتورهای ایرانی قطع می‌شد و جوابگو نبودن رومینگ روی اپراتورهای عراقی زائران را به دردسر می‌انداخت امسال پوشش شبکه اپراتورهای ایرانی تا مسافتی بعد از مرز عراق برای برقراری ارتباطات ضروری افزایش یافته است. در سال‌های گذشته در آستانه اربعین به علت ازدحام

در حالی که در سال‌های گذشته به محض خروج از کشور پوشش اپراتورهای ایرانی قطع می‌شد و جوابگو نبودن رومینگ روی اپراتورهای عراقی زائران را به دردسر می‌انداخت امسال پوشش شبکه اپراتورهای ایرانی تا مسافتی بعد از مرز عراق برای برقراری ارتباطات ضروری افزایش یافته است.

در سال‌های گذشته در آستانه اربعین به علت ازدحام جمعیت در مرزهای کشور، زائران پیش از خروج از کشور و پس از خروج با مشکل ارتباطات مواجه بودند.

در این ایام به دلیل ازدحام جمعیت شبکه های اپراتورهای ایرانی توان پاسخگویی به این حجم تقاضا را نداشتند و پس از عبور از مرز نیز شبکه اپراتورهای عراقی قادر به پاسخگویی به این حجم تقاضای رومینگ به صورت یکباره نبودند؛ این امر مشکلاتی را برای زائران ایجاد کرده بود که مهمترین آن گم شدن و معطلی برای انتظار در هنگام خروج از مرز بوده است.

به گزارش فارس، به تدریج اپراتورهای ایرانی راهکاری برای این مشکل در نظر گرفتند که با افزایش ظرفیت شبکه اپراتور پشت مرزهای خروجی کشور و افزایش پوشش شبکه آنها تا مسافتی پس از مرز نیاز به رومینگ سریع روی شبکه اپراتورهای عراقی بر طرف شد امسال هم پوشش شبکه اپراتورهای تلتلفن همراه ایرانی به ویژه همراه اول تا مسافتی پس از مرزهای خروجی ادامه دارد.
به این ترتیب زائران با عبور از مرز می‌توانند با استفاده از شبکه اپراتور ایرانی بدون نیاز به رومینگ ارتباطات ضروری خود را برقرار کنند طبیعی است پوشش شبکه های اپراتورهای ایرانی پس از مسافتی قطع می‌شود اما این مسافت امسال به حدی در نظر گرفته شده است که نیاز زائران را برطرف می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.