کد مطلب: ۵۲۲۲۳۹

عضو هیات مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی:

پوشک بچه تا ماه رمضان گران نمی‌شود

پوشک بچه تا ماه رمضان گران نمی‌شود

عضو هیات مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی گفت: ستاد تنظیم بازار با ارسال نامه‌ای به تولیدکنندگان اعلام کرده است که افزایش قیمت کلیه کالاها تا پایان ماه رمضان خلاف است!

به گزارش تجارت‎‌نیوز ، ستاد تنظیم بازار در نامه‌ای به تولیدکنندگان هشدار داده است که قیمت کالاها از جمله پوشک بچه نباید تا ماه رمضان گران شود. عضو هیات مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی با تائید این خبر گفت: ستاد تنظیم بازار هر گونه افزایش قیمتی را خلاف اعلام کرده است؛ این در حالی که با این نوع دخالت‌ها تولیدکننده مجبور به کم فروشی‌ می‌شود. یعنی تولیدکننده صابون به جای تولید با قالب ۲۰۰ گرمی مجبور می‌شود صابون ۱۸۰ گرمی تولید کند. در تولید شیر و ماست هم همین وضعیت است.

نیما بصیری اظهار کرد: مسئولان می‌گویند افزایش قیمت ممنوع است اما آیا راننده تاکسی به این موضوع گوش می‌دهد یا کسی که مواد اولیه را به تولیدکنندگان می‌فروشد، قیمت را افزایش نمی‌دهند؟ زنجیره قیمت‌گذاری غلط است و با زور و التماس نمی‌شود چرخه اقتصاد را بچرخانیم.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مريم

    پوشک بچه 35000 تومانی در یکسال گذشته شده 110 هزار تومان حالا نوید میدید که 3 ماه دیگه گران نمیشه …!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • كريم

    ستاد تنظیم بازار شوخی و جک سال 1400 است

  • ناشناس

    خب به بچه ها خبر بدید با خیال راحت خودشونو تخلیه کنن

  • ناشناس

    با این خبری که زدید یعنی بعد از ماه رمضان گران می شود این چه روش کشور داری است آقای روحانی .وقتی که دلالان افتادند به جان مردم بیچاره و از قبل برای مردم خط و نشون می کشند چرا عکس العمل نشون نمی دهید نظارت و بازرسی کجا رفت.

  • شایان

    تازه گران شده, چقدر دیگه برای پوشک بچه باید بپردازیم . کشور های دیگه کلی هزینه درمان و هزینه های اولیه نوزاد و واریز ماهانه دارند و شما اینطور از فرزند آوری حمایت میکنید .