کد مطلب: ۶۵۱۶۲۴

پیامک متقاضیان مسکن ملی ارسال شد؟

پیامک متقاضیان مسکن ملی ارسال شد؟

با اینکه مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن به پایان رسیده،در حالیکه بسیاری از متقاضیان عنوان می‌کنند هنوز پیامکی مبنی بر تایید، رد یا تعیین پروژه برای آنها ارسال نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چرا پیامک متقاضیان مسکن ملی هنوز ارسال نشده است؟

به نقل از ایسنا ، بسیاری از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که اغلب ثبت‌نامی‌های شهرهای جدید هستند عنوان می‌کنند هیچ پیامکی مبنی بر تایید، رد، میزان آورده یا مشخص شدن پروژه برای آنها ارسال نشده است.

پیگیری‌ها در این زمینه بدانجا ختم شد که وضعیت متقاضیان بلاتکلیف به زودی مشخص و به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

آخرین اخبار از وضعیت طرح نهضت ملی مسکن گویای آن است که در بخش خودمالکی طی حدود یک و نیم ماه گذشته تعداد افرادی که قرارداد پرداخت تسهیلات آنها در بانک منعقد شده به دو برابر رسیده اما تعدادشان چندان زیاد نیست.

چرا که اولا بجز بانک مسکن، سایر بانکها هنوز به این پروژه ورود نکرده‌اند و دوما تقاضای چندانی در بخش خودمالکی وجود ندارد.

از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت‌نام، اشتباه درج کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.

پس از پایان مهلت فراخوان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در پایان اسفندماه سال گذشته حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۸ هزار واحد خودمالکی است.

تمامی آمار مذکور مربوط به بانک مسکن است و هنوز هیچ یک از ۲۶ بانک دیگر که متعهد به پرداخت تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن عملکردی در این زمینه ارائه نداده‌اند.

درخصوص سایر متقاضیان که در فراخوان ثبت نام وزارت راه و شهرسازی شرکت کرده‌اند فعلا آمار کلی از مشخص شدن پروژه افراد و میزان پیشرفت کارها ارایه نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ما خونه پدر همسرم زندگی میکنیم ایا نمیشه ثبت نام کرد؟

    • ناشناس

      سلام اگه چیزی به سرپرست نباشه بله میتونید ثبت نام کنید

  • یاسین ریحانی

    با عرض سلام اینجانب یاسین ریحانی مددجوی بهزیستی استان کردستان شهرستان بانه هستم وحدود ۵ ماه است ثبت نام کرده ام برای مسکن ملی ولی هنوز پیامک حاوی تشکیل پرونده برایم فرستاده نشده است ممنونم پیگیری بفرمائید.

  • ناشناس

    ما هیچ پیامی دریافت نکردیم

  • ناشناس

    اق اسم من رد شده میزنه تایید نهایی کی پیامک میاد واسه من

    • ناشناس

      دقیقا مثل من.

  • ناشناس

    اسم من هم تایید نهایی شده از برج ۱۰ پارسال هنوزم پیامکی نیومده برای مراجعه به بانک..تکلیف چیه پس کی میاد پیامک؟

  • زهرا

    سلام بعد یکسال ثبت‌نام هروقت سایت مسکن ملی رو برسی میکردم میزد وضعیت قرمز تا اینکه همسرم اردیبهشت 1401 حضوری به اداره راه و شهرسازی تهران مراجعه کرد و اونجا داخل سایت رو نگاه کرد و گفتن قسمت بارگزاری مدارک ،مدارک ناقص بارگذاری شده باید موباره عکس مدارک رو بفرستید ، و اون آقا گفتن یک هفته بعد حضوری به ساختمان عمران پرند مراجعه کنید و شوهرم بعد مراجعه به ساختمان عمران پرند استعلام که گرفت فرم ج مثبت بود و کبه شوهرم گفتن برو پرونده تشکیل بده و بعد 3 الی 4 ماه براتون پیامک ارسال خواهد شد ، شوهرم 15 اردیبهشت مراجعه کرده بود و 4 ماه بعدش میشه 15 شهریور باید تا این تاریخ منتظر پیامک مسکن ملی بود

    • داود

      پارسال تشکیل پرونده دادیم سبز هست فرممون ولی پیامک واریز نیومده برامون چرا ؟؟؟

  • ناشناس

    سلام ببخشیدماهم تاییدنهایی شدیم ولی اس ام اس نیومده تروب قران ب ما هم پیامک بفرستید ما توخونه مادرشوهرم توی ی اتاق زندگی میکنیم خیلی سخته ،ک مادرشوهرمم خونه خودش نیست مستاجره امیدوام ب این پیام من خونده باشیدوجوابموبدیدممنون

  • ناشناس

    ساکن کرمان من از برج ۱۰ سال گذشته تکمیل پرونده کردم و اسمم تایید شده ولی تا حالا پیامک معرفی به بانک برام نرسیده لطفا پیگیری فرمایید .

  • ارا ۱

    سلام من الان ۲ماه تشکیل پرونده دادم ولی هنوز پیامکی جهت‌ تایید نهایی برام نیومدش

  • مروارید

    سلام من تو طرح مسکن ملی ثبت کردم برج ۱۰ پارسال تایید شدم ولی هنوز پیامک برامون نیامده که معرفی بشیم به بانک خواهش می کنم پیگیر ی کنید