کد مطلب: ۳۷۵۰۳۹

پیشنهادات سایپا به خریداران برلیانس

پیشنهادات سایپا به خریداران برلیانس

شرکت سایپا صبح امروز با ارسال بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش و مشتریانی که خودروی برلیانس ثبت نام کرده‌اند اعلام کرد که می‌توانند یکی از ۳ راهکار پیشنهاد شده را انتخاب کنند.

در پی کاهش واردات قطعه و افزایش هزینه‌های تولید به دلیل جهش نرخ ارز، خودروی برلیانس هم به جمع خودروهایی پیوست که با پراید جایگزین می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت سایپا صبح امروز با ارسال بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش و مشتریانی که خودروی برلیانس ثبت نام کرده‌اند اعلام کرد که می‌توانند یکی از ۳ راهکار پیشنهاد شده را انتخاب کنند. زمان اجرای این پیشنهادها از ساعت ۱۴ فردا (چهارشنبه) تا ۱۳ خردادماه است.

۳ پیشنهاد شرکت سایپا به خریداران برلیانس از این قرار است:

۱- انصراف از خرید به ازای دریافت ۴۵ درصد سود انصراف و یک دستگاه خودروی پیش‌فروش فوری با قیمت اردیبهشت ۹۸ (خودروهای جایگزین برای این دسته از مشتریان به احتمال قوی از گروه پراید X100 ،X200 یا کوییک خواهد بود) لازم به ذکر است این خودرو قابلیت صلح داشته و تنها در صورت پیش فروش انصرافی مشتری سند قطعی و قابل انتقال دریافت خواهد کرد.

۲- در پیشنهاد دوم مشتریان برلیانس می‌توانند با تبدیل مدل خودرو ۲ دستگاه خودروی جایگزین که احتمالا از گروه پراید و کوییک خواهد بود به ازای هر یک دستگاه برلیانس تحویل بگیرند. یکی از این دو دستگاه خودروی جایگزین با قیمت سال گذشته و دیگری به قیمت روز یعنی اردیبهشت ماه ۹۸ خواهد بود. زمان تحویل در این طرح ۳۰ روزه، یک ماهه تا ۳ ماهه است.

۳- در پیشنهاد سوم نیز سایپا برای جلب رضایت مشتریان برلیانس اعلام کرده است می‌توانند با امضای الحاقیه قرارداد تا زمان دریافت خودروی ثبت نامی صبر کرده و طی این دوره 27 درصد سود مشارکت دریافت کنند.

5191398

5191397

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.