کد مطلب: ۴۶۲۰۰۲

پیش‌بینی بورس امروز یکشنبه (۱۳۹۹/۰۴/۲۲)

پیش‌بینی بورس امروز یکشنبه (۱۳۹۹/۰۴/۲۲)

پس از افت ناچیز شاخص بازار سهام در اولین روز هفته، امروز بازار سهام چه وضعیتی خواهد داشت؟ آیا روند آن متفاوت از دیروز خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، همان طور که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند شاخص معاملاتی دیروز با روندی نزولی آغاز به کار کرد و در پایان معاملات اصلاح ۱۲ هزار و ۳۴۵ واحدی را به ثبت رساند. این درحالی است که شاخص در یک ساعت ابتدایی معاملات ریزش حدود ۳۴ هزار واحدی را شاهد بود اما رفته رفته بازار به سمت مثبت شدن پیش رفت. اما امروز بازار چه خواهد شد؟ پیش‌بینی کارشناسان در دنیای اقتصاد را در زیر ملاحظه کنید.

1 17

تجارت‌نیوز هم در گزارشی با تیتر پیش‌بینی بورس ۲۲ تیر ماه به پیش‌بینی بازار سهام امروز، یکشنبه ۲۲ تیر ماه پرداخته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیری

    ضعف هسته در پاسخ گویی و سامانه های واقعاً ضعیف که هم موجب ضرر سهامدار میشه و هم بهانه را برای بعضی دست اندرکاران فراهم کرده تا حساب کتاب مشتری را به موقع پرداخت نکنند موجب تخریب جدی اعتمادی خواهد شد که در حال حاضر بین مردم و سهامداران جدید ایجاد شده است.
    من خودم سهامی را با یک سامانه خریدم و ثبت شده انا در سامانه دیگر همان کارگزاری هنوز نمایش نمیده. بورس امروز باید آنلاین اطلاعات را به سهامدار ارسال کنه اما ظاهراً ضعف شدیدی در بخش ریرساخت های فناوری دارد…

  • سیدرضا

    با سلام و احترام خدمت همه فعالان خرد و کلان در بازار بورس
    با عنایت به بررسی های صورت گرفته در بازار و حواشی آن و مشکلات موجود برای سرمایه گذاران در بورس که عموما ناشی از مشکلات مدیریتی است و ضمن پیگیری موضوع از قوه قضائیه خواهشمند است با مراجعه و لایک کردن این پیشنهادات که صرفا منافع مردم در آن وجود دارد زمینه پاسخگوئی و نیل به اهداف والای بورس را فراهم نمائید .
    https://www.farsnews.ir/my/c/32563

  • ناشناس

    من امروز خرید فروش کردم خوب بود