خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۳۲۷۳

بازار سهام هفته را چگونه آغاز خواهد کرد؟

پیش‌بینی بورس امروز ۱۰ شهریور ۹۹

پیش‌بینی بورس امروز 10 شهریور 99

با وجود بازدهی منفی هفتگی بورس در هفته قبل، اما شاخص در دو روز پایانی هفته قبل مثبت شده بود. آیا در روز دوشنبه 10 شهریور بار دیگر روند مثبت شاخص تکرار می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، عباسعلی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه گفته است: با توجه به رویدادهای جهانی به نظر می‌رسد بازار فردا مثبت باشد. اقلامی مانند روی و سرب افزایش قیمت داشتند و نرخ جهانی نیز رشد قابل توجهی داشته پس با این تفاسیر بازار بورس مثبت خواهد بود.

وی در رابطه با اینکه روند صعودی تا کی ادامه دارد؟ گفت: احتمالا سیر صعودی بازار سرمایه ادامه‌دار باشد اما رشد بازار مانند قبل سریع و پر شتاب نیست.

نظرات مخاطبان تجارت‌نیوز درباره روند احتمالی بازار سهام در روز دوشنبه دهم شهریور ماه را در گزارش پیش‌بینی بورس 10 شهریور 99 بخوانید.

در همین حال دنیای اقتصاد نیز پیش‌بینی زیر را منتشر کرده است:

11 20

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Aziz

    خدا کنه مثبت باشه
    احتمالاً اون کارشناسانی که گفتن متعادله بخاطر پذیره نویسی پالایش یکم هستش
    نظر شما چیه دوستان؟

  • مسعود

    همه چی خوبه….. من چقدر آرومم!!!

  • ناشناس

    بنظر من هم شاخص ساز دوستان با ادب و شاخص ساز ها همشون خوبند قند و نباتند کمی هم رنگ شوکولاتند. حتما بخرید و بخورید

    • ناشناس

      شاخص ساز دوستان و دوستان شاخص ساز هم شاخص سازند هم ناز نازند بخرید باسوادها بخرید ضرر کنید تا بی‌سواد های گاهی با ادب! از ضرر بیرون بیاند.

  • ناشناس

    حتما فقط سهام شاخص ساز ناز ناز بخرید—» چون مثل بعضی صاحبان با ادب شکر شکن شیرین گفتار بیسوادشان از بازار جاموندن. باد کردن با ضرر انباشته بیخ دل سهامدارانشون . همه بخرید تا اونا ضرر نکنند

  • ناشناس

    به علت نیاز دولت ،بورس تا زمان روی کار امدن احتمالی بایدن مثبت است حدودا تا ۱۴۰۰

  • ناشناس

    با توجه به این نظرات یعنی بورس به زور سر پا نگه داشته شده.

  • کامیار

    سپاس از دست اندرکان سایت مطلب مفید دقیق و به جا بود

  • ناشناس

    سهام بزرگ که بعضی اسم جعلی شاخص ساز میگویند فقط سیاه چاله سرمایه است سرمایه های زیادی از افراد بیسواد و نادان را می‌گیرد و به هدر میدهد که حالا آن اشکال ندارد چون این افراد بیشتر از ضرر حقشان است چون با اینکه برای آنها دلیل آورده میشود و هشدار داده میشود با تعصب و بی ادبی رفتار میکنند مهم اینست که سبب آسیب به کللیت بورس و سهام ارزنده و سبب ضرر عزیزانی که سالها در بورس تلاش کردند و به لقمه نانی راضی بودند و تا اینجا بورس را حفظ کرده اند می‌شوند همانطور که اخیرا دیده شد و ادامه دارد که می بینیم بسیاری سهام سودآور و ارزآور کوچک و متوسط و در حال رشد دچار بازده منفی هستند که به بورس که هیچ آینده اقتصاد مشکل ایجاد می‌کند
    فقط اگر سهام بزرگ ورشکسته سبب خروج چنین افراد مضر به حال بورس شود شاید تنها فایده اینگونه سهام باشد

  • ناشناس

    احتمالا این دوهفته که سهام می فروشند سبزه، ولی بعدش معلوم نیست شاید سبز شاید هم قرمز .بورس قابل پیش بینی نیست ریسک داره.

  • hosenmohamde6788@gmail.com

    سلام من از کارگزاران سعدی میخواهم همه سهام عدالت به هر قیمتی که است شعار ره خدابفروشین و پول شو ما مردم بیچاره واریز بکنین من مریض هستم هیچ کاری نمیتوانم بکنم یارانه مهشیتی بهمن ندادن خاهشند همین پول را بدین تا دوای دادم شود