کد مطلب: ۵۲۹۳۱۷

پیش‌بینی بورس امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

پیش‌بینی بورس امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی ۱٫۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحدی رسید. بازار امروز چگونه پیش می‌رود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهشید داداش زاده، کارشناس بازار سرمایه گفت: آینده بازار با توجه به شرایط، در یک حالت تعادلی-صعودی قرار دارد. با توجه به تحرکات مثبت در معاملات دیروز، احتمالا شاخص همچنان روند صعودی را حداقل برای امروز ادامه می‌دهد.

جزییات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ بخوانید.

دنیای اقتصاد نیز در این مورد نوشت: مهدی دلبری، کارشناس بازار سرمایه اعتقاد دارد که انتشار اوراق از جانب هلدینگ‌ها به طور کلی امری مثبت است، با این حال نیز شرایط خرید و فروش در بازار باید معقول تر باشد. متقارن شدن دامنه نوسان در شرایط فعلی باید به کمک بازار بیاید چرا که در عمل به عنوان ابزاری برای تنبه فعالان بازار عمل می‌کند. متعادل شدن عرضه و تقاضا در این شرایط خواهد توانست به خریداران برای خرید سهام با قیمت منطقی کمک کند. چرا که اگر هم‌اکنون قیمت معقول یک دارایی پایین‌تر باشد خریدار در عمل آن را گران خواهد خرید.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم تو دو راهی گیر کردند از طرفی توی 60-70 درصد ضرر هستند نمی دوند چیکار کنند از طرفی هرروز یه قانون جدید یا یک خبر میاد دو سه روز مثبت میشه دوباره میره تو رنج قبلی منفی یعنی تو هرچی سرمایه گذاری کرده بودیم حداقل 15% درصد سود داشت اما الان فقط فکر این هستیم چطوری از منفی کم کنیم سود نمی خواهیم

  • ناشناس

    نظر خرده سرمایه دارهایی که هنوز یکسال نمیشه وارد این بازار نسبتا ک ثی ف شدند بپرسید از این تقریبا کارشناساتون بهتر و درست تر راهنمایی میکنند. دیروز همشون میگفتند رکود سقوط الان با یکروز مثبت شدن نظرات 180 درجه تغییر!!
    انشالا بازار مسیرشو پیدا میکنه و همه کسانی که در ضرر هستیم رو شاد میکنه(اگه بزارن)
    با آرزوی بهروزی برای دوستان و هدایت کارشناسان محترم!

  • ناشناس

    بازار با همین دامنه نوسان وفق داده خودشو و بهم زدن این وضعیت بشدت به ضرر سهامداران خرد هست.