کد مطلب: ۵۰۷۶۵۸

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ دی ۹۹ / شاخص بورس تا چه نقطه‌ای عقب‌نشینی می‌کند؟

پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ دی ۹۹ / شاخص بورس تا چه نقطه‌ای عقب‌نشینی می‌کند؟

پیش از وعده رئیس جمهوری درباره دلار ۱۵ هزار تومانی یعنی روز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه، شاخص بازار سهام یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد بود که پس از آن، طی دو روز کاری چهارشنبه و شنبه اخیر این شاخص با افتی نزدیک به شش درصد به یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحد رسید. اما ریزش شاخص بورس تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سرمایه این روزها به نقطه حساسی رسیده است و کارشناسان عقیده دارند اگر از بورس حمایت نشود، ریزش شاخص کل ادامه خواهد داشت. از طرفی آنچه این روزها در بازار مشهود است هیجان فروش است و بازار سهام به هیچ خبری واکنش مثبت نشان نمی‌دهد. همان‌گونه که در شیب تند صعود در ۵ ماهه اول سال هیچ خبر بدی نتوانست جلوی موج صعود را بگیرد.

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: هیچ سیگنالی مبنی بر تغییر روند شاخص کل دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد معاملات فردا با فشار عرضه همراه باشد.

عشریه محدوده عددی یک میلیون و ۶۰ تا یک میلیون و ۱۵۰ را محدوده بازگشت شاخص کل دانست و گفت: از لحاظ تکنیکال امکان بازگشت روند صعودی در این محدوده وجود دارد و اگر روند صعودی شروع شود انتظار می‌رود شاخص کل تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد رشد کند.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پایان روند نزولی گفت: با توجه به وضعیت گزارش‌های ۹ ماهه‌ای که به زودی منتشر می‌شود و چراغ سبزی که «کچاد» روشن کرد انتظار داریم بازار در روزهای پایانی دی ماه آخرین روند منفی‌ را پشت سر بگذارد و از اوایل بهمن تا اسفند ماه بازدهی ۲۵ درصدی را نصیب سهامداران کند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگه بازار پیش بینی نداره‌.مطمعن باش منفی است وتخریب گران‌و دزدان ب دستور دولت با فرمان منفی پیش می روند‌.فقط یک درصد صندوق‌و نمایش بازار گردان وووو‌.فقط خدااااااااااااااا

  • ناشناس

    همه میگیم تو ضرریم خب نرین تو صف فروش تا بیشتر ضرر نکنیم،خود من الان تو ضررم بعضی روزها کلا باز نمیکنم حتی نگاه کنم ببینم چی شده چه برسه خرید یا فروش کنم،اگه همگی چند روز همینکارو کنیم اونوقت نتیجه میگیریم ولی متاسفانه تو کشور ما اتحاد نیست و حقمون هست که ضرر کنیم و اینجوری زندگی،

  • ناشناس

    دوستان صف فروش نرید تورخدا باعث بانی این ضرر ها خود ماییم

  • امید

    اینم عاقبت نوسان گیری حقوقی کثیف وقتی کسی دیگه سهاماتونو نخره تا ازش نوسان بگیرید اینجوری میریزه

  • امید

    و خدایی که در همین نزدیکی ست آقای روحانی

  • م

    محمدمهدی عشریه خسته نشه یه بازه ۱۰۰ هزارتایی رو واسه پیش بینی(!) ورداشته!! اسمش رو بذارید غیب گوی بازار سهام!

  • داریانی

    زندگی ام در بورس نابود شد

  • ناشناس

    خدا برسه به داد سهامداران ، از دست این دولت کلاهبردار. چطور میشه که پالایشی را خودشان دادند حالا ۵۰ درصد ضرر میکنه . محمود. .ع

  • ناشناس

    دعا بخوانیم شاید خدا از دست این مسئولین ما را نجات دهد

  • ناشناس

    همین پیشگویی‌های شما و دخالتهایتان باعث ریزش بورس شده و تا شما هستید و دخالت و دست دارید،همینگونه خواهد بود و رشدی نخواهد داشت.بگذارید بورس راه خودشو بره و پیدا بکنه،و دخالت نکنید.همین شماها هستید که باعث ضرروزیان این بنده های خدا که امسال وارد بورس شدند،شدید.