کد مطلب: ۶۱۷۸۸۹

توصیه کارشناس بورس؛

سهامداران پول جدید به بورس نیاورند

سهامداران پول جدید به بورس نیاورند

در حالی که در میانه بازار سهام امروز شاخص کل با حدود ۳۰۰۰ واحد مثبت بود در ادامه روند منفی به خود گرفت و با ۴۲۷۰ واحد افت به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که بورس امروز با رشد کار خود را آغاز کرد، در میانه معاملات ورق برگشت و روند منفی ادامه یافت. کارشناسان برای فردا نیز مشابه وضعیت امروز را پیش‌بینی می‌کنند.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: امروز شاهد این بودیم که بازار تا حدود ۱۱ صبح حرکت مثبتی داشت و بعد از آن قوی‌تر از حرکت مثبت، منفی شد. این شرایط نشان از این است که یا شاخص در حال کنترل شدن است یا فرصتی برای خروج برخی از سهامداران است. به این ترتیب که قیمت را برای سهامدار جذاب و از آنجا به بعد میزان بیشتری از سهم را خارج می‌کنند.

وی ادامه داد: این حرکت قبلا هم در تک‌سهم‌ها انجام می‌شد و اتفاق خوشایندی نیست. ما هر روز شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم و این بورس را شکننده می‌کند. شرایط بازار اصلا مساعد نیست و من توصیه نمی‌کنم که سهامداران پول جدیدی وارد کنند. همچنین افراد باید میانگین کم کردن و کارهای این‌چنینی را فراموش کنند.

عصاری عنوان کرد: در بازار فردا هم همین برنامه هست. احتمالا اندکی مثبت برای تشویق ورود به بورس و مجدد منفی. البته بازار فردا باید متعادل‌تر از این چند روز باشد، اما متاسفانه خروج نقدینگی بازار را به باتلاقی تبدیل کرده که افراد را به سمت خود می‌کشاند. در میان و بلندمدت توصیه‌ای به ورود پول نمی‌کنم مگر اینکه روند و حرکت بازار همراه با ورود نقدینگی به بازار عوض شود.

آخرین پیش‎‌بینی بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از فشار زندگی و بدهکاری نمیدونم چه کار کنم اخه انسانیت هم خوب چیزیه ما که داشتیم با کم و زیاد زندگی میسوختیم و میساختیم این دو زار پسنداز ما هم چشم نداشتید ببینید خدا از شما نگذره الان هم فقط همین گوشی موبایل را دارم که فکر میکنم واسه همین هم کیسه دوختید دو روز دیگه مالیاتش رو ندم قطع میشه از شما بعید نیست

  • 54

    خدایی مردم نابود شدن. اخه تا کی؟

  • ناشناس

    صنایع که ROI شون کمتر از سود بانکیه پس ارزنده نیستند. اوضاع اقتصادی هم که داره ضعیفتر می شه. پس انتظار سود از بورس تا دوسال دیگه نداشته باشید. عاقلانه فکر کنید.

  • ناشناس

    با خودت چی داری میگی پولی باقی نمونده

  • ایرانی

    عجب رویی دارین شماها مگه پولی هم مونده ازاین به بعدش هم باز بیاریم تو بورس(تله) شماها تاخرخره مردموفروکردین تو باتلاق نیت شماچیه فلجمون کردین حالاهم میخواهین ویلچرمونوازدستمون بگیرین

  • ناشناس

    کمک کمک ، من یه سهامدارم

  • ناشناس

    بله میگن سهم نخرید چون دارن خودشون تو کف سهم های مردم رو مفت میخرن

  • ناشناس

    سلام به مفت خورها چه خبر از پولهای ما خوب حال میکنید انشا الله پول داروباشه برای بچه هاتون

  • ناشناس

    به عنوان یه جوان فقط میتونم بگم خدالعنت کنه همه شون روازاول تااخری

  • ناشناس

    فقط میگم خدا ازشون نگذره بدون شرح……