کد مطلب: ۵۱۹۳۵۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۶ اسفند ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۶ اسفند ۹۹

روز پنج‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۳۳۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۴ هزار و ۹۷۰ تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز پنج‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۳۳۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۴ هزار و ۹۷۰ تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بازار این بار منتظر خواهد بود که قبل از عید،‌ مذاکرات برجامی آغاز شود. ایران قبل تر عنوان کرده بود که بدون رفع تحریم ها،‌ مذاکره‌ای را نخواهد پذیرفت. پایین رفتن دلار از مرز ۲۵ هزار تومانی موجب شد که این ارز طی هفته گذشته حدود ۵/ ۱ درصد ارزش خود را از دست دهد.

همچنین رئیس‌کل بانک‌مرکزی از افت قیمت دلار در سامانه نیما به کانال ۲۲ هزار تومانی خبر داد که می‌تواند انتظارات نزولی در بازار ارز را بیشتر کند. به احتمال زیاد دلار امروز را کاهشی آغاز خواهد کرد، ولی برای ثبت افت سنگین، اسکناس آمریکایی نیاز دارد که سطح حمایتی ۲۴ هزار و۵۰۰ تومانی را از دست بدهد. در تاریخ چهارم اسفندماه، دلار در سطح یاد شده مورد حمایت قرار گرفته بود.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حتی اگر مذاکره هم بکنن اتفاق خاصی فکر نمیکنم بیفته

    • ناشناس

      خیر

    • ناشناس

      سلام همشهریان همش دوروغ میگن هیچی چیزی ارزان نمیشه روز به روز گرانتر میشه خبری از ارزانی نیست خاطر جعم باشین

  • ناشناس

    هدف آمریکا و کشورهای اروپایی کشیدن ایران به پای مذاکره جهت گرفتن امتیازهای بیشتر است و انها از تحریم ها همواره به عنوان یک اهرم فشار استفاده خواهند کرد.