کد مطلب: ۵۰۳۲۶۲

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۱ دی ۹۹ / قیمت طلا تغییر می‌کند؟

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 11 دی 99 / قیمت طلا تغییر می‌کند؟

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 146 هزار و 900 تومان معامله شد. همچنین سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و 740 هزار تومان شد. امروز قیمت طلا و سکه چه تغییری می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 146 هزار و 900 تومان معامله شد. همچنین سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و 740 هزار تومان شد. باید دید امروز قیمت طلا و سکه چه تغییری می‌کند.

به گفته محمد کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت دلار امروز تغییر نمی‌کند. پیش‌بینی می‌شود فردا روند انس جهانی طلا همانند امروز در محدوده یک هزار و 800 دلار باشد. بنابراین قیمت طلا و سکه امروز روند با ثباتی دارد.

در این مورد اقتصادنیوز نوشت: سال ۲۰۲۰ در روزهای پایانی خود همچنان تاثیراتش را بر بازار گذاشته است. طلا ، نقره و پلاتین در تلاش برای روند صعودی‌اند اما همچنان ثابت ماندند. طی دو هفته گذشته ، همه تلاش@ها برای صعود به سمت بالا شکست خورده است ، اما پشتیبانی همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش کیتکو، در معاملات امروز، قیمت هر اونس طلا در اتحادیه اروپا بر قیمت 1878.50 دلار ثابت ماند. قیمت نقره با قیمت 26.18 دلار معامله شد. قیمت هر اونس طلای نقدی نیز ۱۸۸۲ دلار و ۲۰ سنت است.

تردیدی نیست که طلا ، نقره و پلاتین با شروع سال 2021 در روند صعودی قرار خواهند گرفت. اما سوال اصلی این است که «آیا آنها قادر خواهند بود تا روند صعودی داشته و به سطوح جدیدی برسند؟» هیچ کس به طور قطع پاسخ آن را نمی داند ، اما تصور می‌شود روند صعودی ادامه خواهد داشت تا زمانی که الگوریتم تغییر کند.

ااخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.