کد مطلب: ۴۹۴۴۱۹

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۶ آذر ۹۹ / قیمت سکه دوباره ارزان شد

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 6 آذر 99 / قیمت سکه دوباره ارزان شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با روند فعلی قیمت دلار انتظاری جز کاهش قیمت طلا و سکه را نداریم. با محدودیت‌های اخیر کرونایی چنانچه حادثه‌ای رخ ندهد کاهش قیمت طلا ادامه‌دار است. فعلا با تدوام کاهش طلا تقاضایی هم برای خرید طلا نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار امروز در بازار ایران دوباره کاهش یافت. طبق اعلام کانون صرافان قیمت دلار امروز در مقایسه با روز گذشته حدود 200 تومان افت کرد و با قیمت 25 هزار و 300 تومان معامله شد.

همچنین انس جهانی طلا هم با نوسان اندکی روند افزایشی گرفت که به گفته فعالان بازار میزان این افزایش چندان بالا نبوده است. انس جهانی طلا هم با یک دلار افزایش در بازارهای جهانی با قیمت یک هزار و 810 دلار ثبت شد. با کاهش قیمت دلار قیمت طلا هم در بازار ایران 12 هزار تومان ارزان شد.

آینده طلا چه می‌شود؟

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علت افت قیمت طلا، کاهش قیمت دلار است. با تولید انبوه واکسن کرونا قیمت طلا ارزان می‌شود. البته کاهش قیمت طلا مستلزم کاهش قیمت دلار است و از این پس نوسان افزایشی و کاهشی قیمت طلا آزاردهنده نیست.

ابراهیم محمدولی به تجارت‌نیوز گفت: با روند فعلی قیمت دلار انتظاری جز کاهش قیمت طلا و سکه را نداریم. با محدودیت‌های اخیر کرونایی چنانچه حادثه‌ای رخ ندهد کاهش قیمت طلا ادامه‌دار است. فعلا با تدوام کاهش طلا تقاضایی هم برای خرید طلا نیست.

روز گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران هم نسبت به ادامه کاهش قیمت طلا گفته بود: «به نظر می‌رسد با تولید انبوه واکسن کرونا روند نزولی قیمت انس جهانی بیشتر شود.»

قیمت سکه چقدر ارزان شد؟

محمدولی در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار با کاهش 12 هزار تومانی نسبت به دیروز با نرخ یک میلیون و 52 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نسبت به دیروز با افت 350 هزار تومانی با قیمت 11 میلیون و 100 هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه هم با کاهش 150 هزار تومانی با قیمت شش میلیون تومان داد و ستد شد.

ربع سکه هم با افت 100 هزار تومانی با قیمت چهار میلیون و 50 هزار تومان معامله شد و سکه گرمی با 50 تومان کاهش با قیمت دو میلیون و 400 هزار تومان فروخته شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • نگار

    قیمت طلا بر حسب دلار هست چون امسال دلار خیلی گرون شد طلا هم گرون شد الان که قیمت دلار اومده پایین طلا هم داره میاد پایین و بخاطر تولید و کشف واکسن کرونا هم هست که انس جهانی طلا اومده پایین و قیمت طلا رو آورده پایین و خریدار هم الان نیست چون ریسک بزرگی هست برای خرید طلا و سرمایه گذاری کوتاه مدت و شاید ثبات قیمت در طلا و دلار و سکه و یا خودرو داشته باشیم با این کاهش قیمت ها اما اقلام خوراکی هرگز ارزان نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام کسای که طلا و ارز و سکه خریدن حالا تو ضررن همین شماها بودید که این وضعو بوجود اوردید پس حالا هم حالشو ببر اون موقع که میخریدید بفکر بیمارا ی که دارو رو با ارز مخریدن بودید یا به فکر ازدواج جوانا بودید فقط خریدید خریدید .‌‌…

  • یک ایرانی میلیاردر

    یک ایرانی میلیاردراما بورسخرید سهام در این شرایط ریسک زیادی داردبهتر است فعلا طرف خرید سهام نرویدفعلا بازار سهام در حال بازار گردانی استممکن است با پایان یافتن بازار گردانی دوباره صف فروشسهام اغاز شود انها هم که سهم می فروشند شاید پول خود را از بازار دارند خارج می کنندفعلا تا بهمن هیچ سهمی نخریدفعلا نقد بودن بهترین استنه خودرو بخرید نه طلا نه سهاماین تحلیل شخصی استشخصا تحقیق کنید وتصمیم بگیرید

  • آیدین

    همین مردم پدر این مردم رو در اوردن

    • مریم

      ?دقیقا

  • یک ایرانی میلیاردر

    شما چطور راحت می توانید پول دار شوید بدون استرسبیشتر مردم راه پول دار شدن را نمی دانند بیشتر وقتهاراه را اشتباه می روند
    مثلا
    خرید سکهخیلی ها به روش سنتی سکه خرید وفروش می کنند واینکار ریسک بالای دارد سکه بخری داخل خانه یا هرکجا که
    شما فکر می کنید نگهداری کنید
    یا زمان فروش دنبال خریدار بگردیدوغیرهپس حالا چگونه طلا وسکه بخریم که نگهداری ان هم ریسکنداشته باشدشما چه سکه بخری چه طلاوچه دلار قیمت
    این سه با هم پایین وبالا می روندپس بهتر است در یک روش کار کنیخرید سکه یک روزه بانک رفاه
    یعنیشما یک کد معاملاتی از کارگزارت می گیری
    بعددرخواست معاملات انلاین را می دهیدوکد ان را می گیریزمان معاملات سکه از ساعت۱۲:۳۰تا۱۵:۳۰استشما سکه را می خرید با یک دهم قیمت روزشما هرموقعه که بخواهید می توانید مانده قیمت سکهرا پرداخت کنید وسکه را از بانک رفاه تخویل بگیریدیاکه هرموقعه که بخواهید می توانید انلاین بفروشید
    وبعد از ۴۸ساعت پول به حساب شما واریز می شود
    وبرداشت می کنیدکارمزد ان هم بسیار کن استاز خرید وفروش به موقع می توانید ثروت بسیار زیادیداشته باشید
    بدونه اینکه کار خاصی انجام دهیددهید
    اما حالا زمان خرید نیستاطلاعات در خواستی ارسال خواهد شدتخقیق کنید بعد ورود کنید با مسولیت خودتان

    • ناشناس

      کجابایدبرویم ثبت نام کنیم

  • خان

    جلو ضرر رو از هرجا بگیری منفعته هرچ زودتر طلا دارید بفروشید من ۱۰روز پیش ۳۰گرم فروختم دلار ۲۸هزاربود

  • ناشناس

    آیا افزایش ندارد طلا چه نظر میدهید

  • ناشناس

    دوستان به این فکر کنید که طلا گرمی ۱۰۰ تومن بود
    الان مگه چقدر ارزون شده که میگن ارزونی
    حالا حالاها طلا خیلی باید بیاد پایین

  • ناشناس

    سلام.توروخدا قیمت روغن گوشت ماهی بقیه چیزهای خوراکی ارزون بشه.به خدا طلا هم نداشته باشیم زنده میمونیم ولی خوراکی نخوریم می‌میریم .گور بابای طلا

  • متین ز

    سلام منم طلا دارم کل زندگیم ۲۰۰گرم طلاست الان اومده پایین ولی نفروختم چرا چون اگه بفروشم خرج میشه می‌ره اسمش طلاست بلاخره بهتر از ریال انشاالله تا عید میره رو ۱۶۰۰میفروشم