کد مطلب: ۵۰۵۲۶۰

پیش‌فروش جدیدترین محصول ایران‌خودرو / مبلغ پیش‌پرداخت برای «تارا» چقدر است؟

پیش‌فروش جدیدترین محصول ایران‌خودرو / مبلغ پیش‌پرداخت برای «تارا» چقدر است؟

پیش‌فروش «تارا» جدیدترین محصول ایران‌خودرو از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش‌فروش « تارا » جدیدترین محصول ایران‌خودرو از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود. بر این اساس قرار است این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک‌ساله عرضه شود.

طرح پیش‌فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو، از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است. همچنین این خودرو در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

با توجه به بخشنامه فروش تارا دنده‌ای، این خودرو با پیش‌پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت نام خواهد شد. همچنین برای ثبت نام تارا اتوماتیک نیز به پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نیاز است. بر اساس بخشنامه موجود، ایران‌خودرو سود مشارکت و انصرافی را برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی گران است

  • علی

    اگه نخریدین با التماس ودادن وام میان جلو ولی اگه هجوم بیارین قیمت را دوبرابر میکنن هرچی سرمون میاد خودمون مقصریم

  • مظلوم

    والا نوبره بابا شما دیگه کی هستید حناتون دیگه رنگ نداره مگه فقط جلز وولز کنید خدایا صبر بده!

  • علی

    علت اینکه سودمشارکت به پیش پرداخت تعلق نمی گیره اینه که تاچندسال دیگه هم تحویل نمیدن

  • ناشناس

    پراید شم آرزو شده و دست کوتاه،

  • Lokm

    پدر بزرگم سال 50 فورد موستانگ خرید 46 هزار تومن حالا خودتون حساب کنید گمرک خرمشهر با کشتی اومد حالا خودتون حساب کنید

  • بیژن

    سال ۷۲ من کویت بودم در اون زمان در اونجا شرکتهایی مثل بنز تویوتا ووو بودن که اول ماشین درخواستی رو به خریدار میدادن و خریدار بعد از ۶ ماه که سواری گرفته بود تازه میومدن ۲۵ درصد حقوقش رو بابت اقساط کم میکردن بعد از گذشت اینهمه سال مردم ما برای خرید پراید سر و دست میشکونن .ما تا کی باید این جهالت و نادانی رو تحمل کنیم

  • بابک

    ما خودمون انتخاب کردیم طور دیگری زندگی کنیم. خودرویی ک قیمتشو مشخص نکردن حتی ندیدید 150میلیون فعلا بدید یعنی حقوق سه سال یک کارمند با ماهی 5تومن تا بعد که اگه دلار رفت بالا یهو سه برابرشو بگیرن اگه اومد پایین ریالی ارزونش نکنن ضررشو مردم بدن اونوقت میخواید با خریدش واسمون ارزش قایل باشن والا حقمون

  • ماهان

    یعنی چی آخه من نمیفهمم?

  • جواد

    هر کس بخره خره. این ماشین هیچ تست و آزمونی پس نداده همیشه سریه اول محصولات ایران خودرو رو میدن بیرون ی گندی از توش در میاد ک برای شری های بعدی عیبشو رفع میکنن.