کد مطلب: ۵۱۲۴۲۱

گزارش تجارت‌نیوز از پیش‌فروش جدید سایپا

با ۴۵ میلیون تومان صاحب پراید صفر شوید!

با ۴۵ میلیون تومان صاحب پراید صفر شوید!

تنها مدل باقی مانده از انواع پراید همچنان در لیست پیش‌فروش‌های سایپا به چشم می‌خورد. در طرح پیش‌فروش روز شنبه مبلغ علی‌الحساب برای خرید پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت ۵۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. طبق آخرین قیمت‌ها، همین مدل در بازار حدود ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود زیان ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی خودروسازان در سال گذشته از سیاست پیش‌فروش خودرو که مقامات خودروسازان این رقم را اعلام کرده‌اند اما همچنان این طرح ادامه دارد.

طبق آخرین آمارها سه خودروساز بزرگ کشور بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان دارند و در این شرایط همچنان خودروهایی با قیمت‌هایی ارزان‌تر از بازار را با قرعه‌کشی به تعداد اندکی از متقاضیان خودرو تحویل می‌دهند.

پس از عرضه ۹ محصول ایران‌خودرو در هفته گذشته که روز شنبه قرعه‌کشی آن انجام خواهد گرفت، این بار سایپا نیز ۹ مدل خودرو را پیش‌فروش کرده است. ارزان‌ترین مدل خودرو در این لیست، پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت است که قیمت علی‌الحساب آن ۵۵ میلیون تومان اعلام شده و معلوم نیست که قیمت نهایی آن چقدر خواهد شد. البته همین خودرو در بازار حدود ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

222 در فروش فوق‌العاده سایپا نیز نرخ نهایی پراید وانت را ۹۱ میلیون تومان اعلام کرده‌اند. جدول قیمت نهایی خودروهای فروش فوق‌العاده که تحویل ۹۰ روزه است را در زیر ملاحظه کنید.

333

آخرین اخبار خودرو را در اینجا دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هیچ ضرر و زیانی در بین نیست ، این دروغ گوییها و فریبکاریها و ادعاهای عوامفریبانه شیوه مدیران در سطح کلان کشور ماست هر چه بهتر فریب بدن امتیاز وشغل بالاتری کسب میکنند . روحانی دغلباز قرن رو ببین رییس جمهوره. مابقی دیگه . . آخه این حروم زاده ایکه پرایدو داره ۱۰۰ میلیون میفروشه چطورمیتونه ادعای زیان داشته باشه . .؟

  • ناشناس

    مجلس چرااقدام نمیکند واردات خودرو ازاد بشه جون عزیزتون اقدام کنید

  • محمد

    قیمت ها از این پایین تر هم میاد چون خودرو ساز ها مجبورن فقط یکم صبر پراید

  • ناشناس

    اگر راضی میشوند چون من اصلا تا حالا ماشین نداشتم وچون آنقدر هشتم گره نهم بوده که پول برای خرید ماشین نداشتم اگر با همان هفت میلیون سابق که فروش اولیه بوده می‌فروشند من هم یک عدد میخرم البته اینم وام میگیرم و میخرم وگرنه وسع مالی من اجازه نمی دهد بالاتر از این قیمت بخرم گهی پشت به زین گهی زین به پشت تا حالا شما از فروشتان سود زیادی برده اید حالا بگذارید ماهم یک دفعه یک وسیله ارزون بخریم

  • احمد

    ایشالله هر کی توی این گرونی ماشین دست داره هیر دنیا وآخرت نبینه که الان با ۵۰ میلیون پول کارگری وپس انداز نشه یه ماشین تمیز وخوب گرفت

  • ناشناس

    خو اگ میگین خودروسازا صدهزار میلیارد نومن ضررکردن چرا ماشیناشونو به قید فرعه سریع نمیفروشن تا بدهیشونو بدن؟!

    • ناشناس

      خخخخخخ??

  • ناشناس

    باسلام لطفا اگر خبر صحیح است اطلاع رسانی دقیق کنید والله توان خرید نداریم

  • امیر

    آقا ما نخوایم شما ضرر بدید باید کیو ببینیم؟؟!! بخخخدا راضی به ضرر شما نیستیم! خب درشو تخته کنید دیگه‌. اینجوری دیگه شما ضرر نمیکنید. فقط ما متضرر میشیم که دیگه نمی‌تونیم ماشینای با کیفیت و بروز شمارو سوار شیم!!!

    • محمد مهدی

      سلام.ما به نون شبمون محتاجیم چه برسه که ماشین بخریم بااین گرونی تکراریه خانه ها بخدا اگه قیمت هم آنقدر به ۱۰میلیون هم برسه ما نیازمندان توان خرید آن را نداریم .خدا کمک همه کنه بعد به ما.

  • ناشناس

    واقعا ۴۵ میلیون یااقساط هم داره

  • موسی یوسفی

    بله من حقیقت نظرم اینه ک صاحب ی پراید صفر باشم