خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۱۶۷۴

پیش‌گشایش بازار امروز ۲۴ اسفند

چرا امروز برای بورس مهم است؟

چرا امروز برای بورس مهم است؟

در جریان معاملات روز گذشته، شاخص بازار سهام با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز، ۲۲ هزار واحد صعود کرد. با توجه به تحرکات هفته گذشته بازار، سهامداران به آینده بورس امیدوارتر شدند و کارشناسان امروز را روز مهمی برای بازار می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در روز گذشته با رشد ۲۲ هزار واحدی همراه بود و نمادهای بزرگی همچون فولاد، فارس و فملی تاثیر مثبت زیادی در روند شاخص داشتند.

کارشناسان معتقدند با توجه به تحرکات بازار در روزهای گذشته امروز برای بازار روز مهمی است. با توجه به صعود ۲۲ هزار واحدی شاخص در روز گذشته، کارشناسان معتقدند بازار برای عبور از شاخص یک میلیون و ۲۷۰ آماده است و باید دید در روند معاملات امروز و روزهای آینده، شاخص می‌تواند از کانال یک میلیون و ۲۷۰ عبور کند یا خیر؟

photo 2021 03 13 19 57 09

یکی از کاربران توییتر درباره روند بازار اظهار کرد: بازار حرکت ۲۸ روزه خود را پشت سر گذاشت و به دنبال عبور از شاخص یک میلیون و ۲۷۰ است.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: امروز برای بازار روز مهمی است. امیدوارم به برکت تحرک برخی از سهم‌ها، باقی ۳۵۰ نماد از قفل بودن در صف فروش آزاد شوند.

حجم عرضه در نمادها افزایش پیدا کرده و در مقابل برخی از سهم ها با حجم تقاضای زیادی همراه هستند. باید دید با حجم عرضه و تقاضایی که برای شاخص‌سازان وجود دارد، روند بازار به چه شکل ادامه دارد؟

0002222

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مشکل اصلی بورس اینه که دولت به اصطلاح تدبیر وامید به جای اینکه مالیات وکارمزد را برای سها مداران خرد که ضرر کردن وآسیب
    پذیرن وهیچ رانتی هم ندارن حذف کنه، کارمزد ومالیات رابرای سهام
    دارن بزرگ که همان حقوقی هاو بازار گردان ها هستن حذف نموده
    تا با نوسانگیری، بدون دادن کارمزد ومالیات با خیال بسیار راحت
    پول مردم سهام دار خرد را بچاپن

  • علي

    خیلی تابلو نمیذارن بازار جون بگیره !!!!حقوقی خساپا 14 میلیون سفارش فروش برای چی گذاشته ؟ جلوی صفهای خرید را دارن میگیرن

  • ناشناس

    لطفا نظرات را منتشر کنید

  • ناشناس

    مردم خودشون هم برای توبعضی ازسهم هاشون همونهای که باپول یارانه اومدن توبورس وتوقع داشتن دویست هزارتومان سهم بخرن یک میلیون بزنن به جیب مقصرن ..برای پنجاه تومان سودصف فروش راه میندازن .سبزی بفروشیدسهمتون رانگه داریددست برداریدازاین صف بستن .بدبختی ماهمینه که یک عده خوششون میاتوصف مرغ وتخم مرغ و…برن .همونهاهم باپول یارانشون اومدن توبورس اینجاهم دارن صف فروش راه میندازن

    • ناشناس

      مشکل اینه که مردم برای کسب سود می آیند
      چند روز بعدش می فهمند دارند بد جور ضرر میکنند
      بندگان خدا مجبورند هر طور شده،،هر چقدر از پولشان باقی مانده را بفروشند و مابقی سرمایه را از ضرر نجات بدهند

    • ناشناس

      به بورس که نگاه میکنم
      گرچه ۴۰۰ تومن پولم را خورد
      ولی میفهمم در بین افرادی که هنوز هم میان سهم میخرند،،اونقدرها هم که فکر میکردم،،مقامم در سادگی بالا نبوده،،اینجا اینقدر طمع شدیده،،که عقل اصلا کار نمیکنه

    • ناشناس

      خدا را شکر که افراد جدید سهم میخرند،تا بدانم در حماقت خیلی تنها نیستم
      کوره بزرگ پولسوزی،،هزاران یا چند میلیون نفر را بیچاره کرده،،پولها اینجا قفل شدن
      اونوقت با چند روز سبز شدن شاخص سادگان و ناپختگان میان سهم میخرند
      خوابین شما هموطن عزیز

  • ناشناس

    فروش آبشاری ملت همیشه در صف تمومی نداره

  • ناشناس

    ایران 5 کشور اول ثروتمند دنیاست. مردمش از نظر رفاه در رتبه 270 قرار دارند. بیشتر مسئولین در بهترین خانه ها و امکانات رفاهی هستند و فرزندانشون ویزای حداقل یک کشور مهم اروپایی یا آمریکا را دارند. من مطمئنم این نظر رو منتشر نمی کنید. روز قیامت هر کس باید به اندازه تقصیرش جواب بده.

  • رضوان

    بعد از هشت ماه ریزش شدید بورس که زندگی خیلی ها داغون شد چرا بورس درست و حسابی سبز نمیشه حداقل مردمی که با کلی وعده پولشونو گذاشتن تو بورس یه دلخوشی کوچیکی تو این آخر سال با این تورم و فشار زندگی داشته باشن کاش سهم ها برگرده ما حداقل به اصل پولمون برسیم سودش رو نخواستیم??

  • محمد

    این روشهای گول زننده و فریبنده مسئولین رده بالاست که چندروزی بازار رو سبز کنند که مردم فریب بخورند بیان توی بورس ایران سرمایه گذاری کنند ولی بطور کل نیت شاخص رو به سقوطه نه صعود.شاخص تا به ۸۰۰۰۰۰ نرسه متعادل نمیشه.هنوز برای خریدن خریت است باید زمان خرید برسه گول نخورید.

  • ناشناس

    اگه یادتون باشه هفنه گذشته پیام دادم که از یه منبع مهم با خبر شدم که بورس هر روز رشد میکنه دیدید که تا الان درست بود مطمئن باشید تا دو ماه اول سال شاخص میاد بالای 1800و حدود 40درصد سود میکنید نفروشید منتظر باشید

    • ناشناس

      اگه نشد چی

  • تقی

    ۱۰۰ درصدقیمت سهام اومده پایین تو چند ماه حالا نیم در هزار رفته بالا مردم رو امیدوار میکنند دوباره بیان خرید کنند فقط مالیات وکارمزد خرید فروش سهم رو بدهیم