کد مطلب: ۵۸۳۴۸۹

انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما

انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیمان جبلی، با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است.

جبلی پیش از این معاون برون‌مرزی صداوسیما بود.

وی همچنین سوابق معاونت خبر رسانه ملی ،عضویت در هیات علمی دانشگاه صداوسیما، معاونت رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس، مدیرکلی اخبار داخلی واحد مرکزی خبر و مدیرکلی اخبار شبکه العالم را در کارنامه دارد ( شبکه خبر ).

در متن حکم انتصاب آیت‌الله خامنه‌ای آمده است: جناب آقای دکتر پیمان جبلّی دام‌توفیقه، با پایان یافتن دوره‌ مسئولیت پر تلاش جناب آقای دکتر علی‌عسکری که کوشش خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه‌ آن مدیر مؤمن و با اخلاص را به همراه داشت، جنابعالی را که از صلاحیت دینی و انقلابی، و تخصص و تجربه‌ طولانی در مدیریت‌های سازمان صداوسیما، و آگاهی از ماهیت و عملکرد و وظائف رسانه‌ ملی برخوردارید، برای یک دوره‌ پنج‌ساله به ریاست آن سازمان منصوب می‌کنم.

هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویجِ سبک زندگی اسلامی- ایرانی، و افزایش همبستگی ملی، در شمار اولویت‌هائی است که باید با ارتقاء سرمایه‌ی انسانی و رشد کیفی برنامه‌ها و بهره‌گیری از ابتکار و با تلاش شبانه‌روزی به آن دست یابید ان‌شاءالله (فارس).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی عبدالله

    به سلامتی و به امید خدا، ینی سریال افرا در شبانه روزسه بار از شبکه اول پخش و از شبکه تماشا هم سه بار دیگر تکرار میشه ، مجدد دیگه از چه شبکه هایی پخش خواهد شد؟

  • علی

    یک خواهش از این رییس جدید دارم دیگه بسه فیلم های جنایی و کشت و گشتار و پلیسی یکم از فضای پلیس و کشتار بیاید بیرون و شبطه را ببرید یکم رو به شاد کردن مردم تو این ایام مردم نیاز به روحیه شاد دارند ن جنایت و کشتار و فیلم های صد من یک غاز خودم دو ساله تلویزیون اصلا نگاه نمی کنم ولی کذری که می بینم حالم از این برنامه ها به هم می خورد

  • ناشناس

    صفت فیلم . دفترسینمایی فیلمسازی صفت فیلم بهترین و فعالترین دفتر تولید فیلم در تهران انتخاب شد و مورد حمایت اساتید گردید