کد مطلب: ۴۸۰۶۳۴

روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

چراغ سبز رئیس جمهور برای سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج‌نشین

چراغ سبز رئیس جمهور برای سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج‌نشین

رئیس جمهور گفت: استقبال از مشارکت سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور را ضروری است و در شرایط فعلی که تحریم کنندگان از هرگونه فشاری فروگذار نیستند، علاقه هموطنان خارج از کشور به سرمایه گذاری در ایران، فرصت مغتنمی است که باید از آن حمایت کرد و شرایط لازم را برای اعتمادسازی و تامین امنیت سرمایه گذاری فراهم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن روحانی روز سه‌شنبه در یکصد و شصت و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهار کرد: تمام مقرراتی که مانع ایجاد می‏‌کند، باید اصلاح شوند تا سرمایه‌‏گذاران به‏‌راحتی و در کمترین زمان ممکن موفق به انجام امور مربوط به سرمایه‏ گذاری خود شوند.

رئیس جمهور در این جلسه در پی بررسی پیامدهای تأخیر در تأمین ارز سرمایه‌گذاران خارجی، برداشتن موانع غیرضرور و دست و پاگیر برای سرمایه‏ گذاران خارجی را از جمله تلاش‌های دولت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالای امنیت سرمایه‏ گذاری، دولت برای رفع موانع حقوقی و قانونی امنیت سرمایه‏ گذاری، به همراهی سایر دستگاه‏‌های ذیربط از جمله مجلس شورای اسلامی نیازمند است.

روحانی استقبال از مشارکت سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور را ضروری خواند و گفت: در شرایط فعلی که تحریم کنندگان از هرگونه فشاری فروگذار نیستند، علاقه هموطنان خارج از کشور به سرمایه گذاری در ایران، فرصت مغتنمی است که باید از آن حمایت کرد و شرایط لازم را برای اعتمادسازی و تامین امنیت سرمایه گذاری فراهم کرد.

رئیس جمهور حس امنیت سرمایه و فراهم نمودن زیرساخت‏‌های لازم برای سرمایه‏ گذاری و ورود و خروج پول را از جمله مهمترین بخش‌های این اعتمادسازی برشمرد و اظهار داشت: باید با وضع قوانین و مقررات لازم این حس را برای افراد به وجود آورد تا با اطمینان سرمایه‌‏شان را وارد اقتصاد کشور کنند و مطمئن باشند که خطری آن را تهدید نمی‏‌کند و تضمین کافی برای استفاده از اصل و سود سرمایه وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام بر حسن جون دوتا از دوستام رفتن خارج شمارشو بدم بهت شنیدم پول دار شدن

  • ناشناس

    مردم خارج نشین مثل ما احمق نیستند خخخ

  • ناشناس

    داخل ایران را با بورس و دلار و سکه و خودرو و….. چاپید حالا نوبت خارج نشین هاست تا پول هاشون رو سر کیسه کنید. راست میگین پولهایی که با اختلاس تو بانکهای خارجی دارین بیارین با اونا خودتون سرمایه گذاری کنید

  • هلگورد

    بعداز تبلیغ بورس و بالا کشیدن سرمایه مردم .اقای ریس جمهور میخواد سر ایرانی های خارج از کشور کلاه بزاره

  • ناشناس

    جای تأسف دارد خجالت آور است

  • ناشناس

    عزیز دلم
    گلی که توایران کاشتی سبزش بکن خارجیا پیشکش .خیلی اعتمادبه نفسش بالاس گندش دراومده هنوز خبرنداره….عجب…چی بگم والا خدا اخرخارج نشینارابخیر کنه..

  • ناشناس

    با ابن نقشه هست که تا آخر رئیس جمهوری اش کل خزانه با سرمایه گذار داخلی و خارجی خالی کنند مثل بورس که یه شبه همه با هم خالی کردند در قیمت های بالا و هیچ کسی نپرسیده چرا باید بورس سقوط کند

  • ناشناس

    حالانوبت‌ایرانی‌های‌خارج‌نشینه‌‌تخلیه‌‌بشن‌مگه‌دیگه‌کسری‌بودِجه‌دارین‌جناب‌پرزیدنت؟؟؟عابروی‌ایران‌راچوب‌حراج‌زدی‌رفت‌بیشتر‌ازاین‌تدبیرنکن‌امیدها‌راقطع‌کردی‌بس‌نیست؟

  • Ahmad

    یا قمر بنی هاشم.
    خدا به دادشون برسه
    پول اونا رو هم با خاکستر یکسان میکنه
    لامثب دیگه دست از سر اونا بردار

  • هادی

    این مردک رو ببندید ک حرف نزنه باز چ خوابی دیده واسه ملت ایرانی.