کد مطلب: ۴۰۴۸۸۵

چهار عرضه اولیه بورسی در راه است

چهار عرضه اولیه بورسی در راه است

مدیرعامل سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی از عرضه اولیه چهار شرکت در بازار سرمایه خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت‌های شیمی بافت، فیرمکو، نگهداشت‌کاران و فرآورد قشم در راه ورود به بازار سرمایه هستند.

به گزارش تجارت‌نیو ز، علی علامه‌راد، مدیرعامل سرمایه‌گذاری پتروشیمی درباره عرضه اولیه چهار شرکت در بازار سرمایه صحبت‌هایی مطرح کرده است.

وی در این باره بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت‌های شیمی بافت، فیرمکو، نگهداشت‌کاران و فرآورد قشم در راه ورود به بازار سرمایه هستند. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با ۱۵ شرکت تابعه و حضور در سهامداری شرکت‌های دیگر دارای پرتفوی متنوعی است که سعی دارد از فرصت‌های این پرتفوی بهره‌مند شده و برای سهامداران خود فرصت‌سازی کند.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری پتروشیمی افزود: در راستای سیاست‌های کلی مدنظر دولت و شخص رئیس‌جمهور برای شستا، در مرحله اول در تلاش هستیم که سهام شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در برخی شرکت‌ها را تا سطح ۵۰ درصد به‌علاوه یک سهم کاهش دهیم. برنامه ما در این حوزه عرضه اولیه سهام چهار شرکت تابعه است که در این مرحله سهام شرکت‌های شیمی بافت و فیرمکو و در مرحله بعد نگهداشت‌کاران و فرآورد قشم در بورس عرضه خواهد شد. همچنین به‌زودی پروژه راه‌اندازی مجدد واحد اسید سیتریک آغاز خواهد شد؛ واحد اسیدسیتریک جزو مجموعه‌های های‌تک (High tech) محسوب می‌‌شود که با راه‌اندازی مجدد آن علاوه‌بر مزیت‌های اقتصادی برای سهامداران شاهد اثر مثبت بر موضوع سلامت و از میان رفتن یکی از عوامل ابتلا به بیماری سرطان در جامعه خواهیم بود.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حالا وپترو خودش قیمتش 800 است و اندازه قیمت یک آدامس خرسی!!!! بلند مدت وپترو گنج است

  • محمد

    قیمت بورس همه حبابه
    دلار حباب دوبرابر داره
    سکه حباب سه برابری داره
    آپارتمان حباب سه برابری داره

  • نفس

    وپترو رو بلند مدت یعنی بیشتر از 5 سال باید صبر کرد تا به سود رسید اونم با این وضعیت بازار اگه پولت تموم نشه و بدهکار شرکت هم نشیم