کد مطلب: ۶۵۱۳۱۵

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنید؟ / ۵ نکته برای تعریف سبک خود

چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنید؟ / ۵ نکته برای تعریف سبک خود

شما بدون صحبت کردن می‌توانید شخصی را تحت تاثیر قرار دهید. لباس‌ها و ظاهر شما اولین کلامی هستند که برای برقراری ارتباط دارید. اگر شروع به ایجاد یک سبک شخصی نکرده‌اید، یا حتی نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این جایی است که باید شروع کنید.

مردم قدرت مد را دست کم می‌گیرند. اما حقیقتا تعریف سبک خود و ایجاد ظاهری منحصر به فرد یکی از مؤثرترین ابزارهای ارتباطی نیست؟ شما بدون صحبت کردن می‌توانید شخصی را تحت تاثیر قرار دهید. لباس‌ها و ظاهر شما اولین کلامی هستند که برای برقراری ارتباط دارید. اگر شروع به ایجاد یک سبک شخصی نکرده‌اید، یا حتی نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این جایی است که باید شروع کنید.

سبک شخصی چیست؟

سبک شخصی شما باید منعکس کننده علاقه، خلاقیت و سبک زندگی شما باشد. هنگامی که یک سبک شخصی ایجاد می‌کنید، یک تصویر و کمد لباس منحصر به فرد ایجاد می¬کنید که به شما کمک می‌کند تا خود را بدون زبان بیان کنید و شخصی را که می‌خواهید باشید تجسم دهید. سبک شخصی شما نه تنها می‌تواند تأثیر زیادی بر، برداشت‌ها و قضاوت‌های مردم از شما بگذارد، بلکه می‌تواند ابزاری برای پیشرفت شما در جهان باشد و به شما کمک کند افرادی با افکار مشابه را پیدا کنید. سبک شخصی شما ترکیبی منحصر به فرد از دسته بندی‌های مد (مانند کلاسیک، مد روز، بوهو و غیره) است و نشان می‌دهد چه کاری انجام می‌دهید، چه کسی هستید و چه چیزی را دوست دارید. با ایجاد سبک شخصی شما می‌توانید یک سبک مد جدید بسازید.

۱-جسارت در انتخاب داشته باشید

9

شما قرار نیست شبیه هیچ یک از پدر و مادرتان یا حتی دوستانتان باشید. کپی کردن در دنیای امروز کار سختی نیست اما می‌توانید یک امضای شخصی ایجاد کنید. شما می‌توانید یک کت صورتی رنگ را با شلوار پارچه‌ای آبی و پیراهن سفید بپوشید. نگران قضاوت‌ها هستید؟ مردم به دنبال حرف زدن بدون فکر هستند پس شما کاری که دوست دارید را انجام دهید. لذت قدم زدن در خیابان با لباس‌های مورد علاقه خود را از دست ندهید. به یک بوتیک بروید. به شما توصیه می‌کنیم برند معتبری را انتخاب کنید تا در ابتدای کار دلزده نشوید. خرید لباس از نمایندگی ال سی من پیشنهاد خوبی است. این برند به خوبی ظرافت‌های اندام شما را شناسایی می‌کند و لباسی متناسب با شما ارائه می‌دهد.

تمام جسارت خود را به کار ببندید و رنگ‌های درخشان مورد علاقه خود را به اتاق پرو ببرید. ابتدا از خود عکس بگیرید تا مطمئن باشید لباسی متناسب با فیزیک خود برداشته‌اید. از چند زاویه این کار را تکرار کنید. زمانی که اطمینان پیدا کردید لباسی متناسب با فیزیک و شخصیت خود پیدا کردید بدون توجه به قضاوت‌ها آن را بخرید.

۲-از خلاقیت خود استفاده کنید

مردان و زنان زیادی قوه تخیل قوی دارند. اینها ایجاد کنندگان تغییر در جهان هستند، البته اگر از جسارت خود کمک بگیرند. شما توانایی خلق دارید. می‌توانید تولید کننده یک اندیشه نوین باشید. کاغذ و قلم بردارید و خلاقیت خود را رسم کنید. مهم نیست اگر مهارت کافی ندارید. حتی می‌توانید خلاقیت‌های خود را یادداشت کنید. کسی قرار نیست جز خودتان به آن دسترسی داشته باشد. اگر استایل خاصی را مد نظر دارید و می‌خواهید آن را با یک سبک جدید ترکیب کنید بهتر است انجامش دهید. از یک کلاه شاپو مطابق با فرمت صورت خود استفاده کنید، دستمال گردن ببندید، شلوار نارنجی بپوشید و حتی موهای خود را فر کنید. مردان هم به اندازه زنان می‌توانند از اکسسوری‌های استفاده کنند پس دست به کار شوید.

۳-رنگ پوست خود را بشناسید

10

• رنگ صورت و بدن شما تعیین کننده رنگ‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید. اگر پوست سفید و سردی دارید، رنگ‌های سرد را استفاده کنید. این متناسب‌تر خواهد بود. سفید و آبی ملایم عالی است. همچنین رنگ‌هایی مانند بنفش را می‌توانید در استایل خود به کار ببرید. یک کت آبی تیره چطور است؟ آن را با شلوار مشکی و پیراهن سفید ترکیب کنید. انگار هنوز تکمیل نشده. به آن کفش مشکی و ساعت نقره‌ای اضافه کنید. دکمه پیراهن خود را تا انتها نبندید. اینکار جذابیت شما را از بین می‌برد. همیشه یک دکمه را باز بگذارید و از زنجیر نقره‌ای رنگ با این ترکیب استفاده کنید. کت شلوار مردانه رسمی و جدید مناسب شما است. رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و یک ست عالی انتخاب کنید.

• رنگ‌های پوست گندمی و گرم می‌توانند از قهوه‌ای و دیگر رنگ‌های روشن کمک بگیرند. حتی می‌توانید از شلوار قرمز و کت قرمز در کنار هم استفاده کنید. یک استایل هنری زیبا. کلاه کلاسیک استایلتان را تکمیل خواهد کرد. از اکسسوری‌ها غافل نشوید. این لوازم جانبی کوچک می‌توانند تکمیل کننده استایل شخصی شما باشند.

• کسانی که رنگ پوست تیره دارند بهتر است تا رنگ‌های خنثی را امتحان کنند. این رنگ‌ها برای تمامی پوست‌ها مناسب است اما مخصوص شماست. رنگ‌هایی مانند خاکی برای استایل شما زیبا و خاص خواهد بود.

۴-نقاط قوت بدن خود را بشناسید

قد بلند، اندام پر و عضلانی، پاهایی کشیده و زیبایی صورت از ویژگی‌های مثبت شما خواهد بود. اگر هرکدام از این ویژگی‌ها را ندارید نگران نباشید. می‌توانید از لباس برای اصلاح خود استفاده کنید. کسانی که قد بلندی دارند نیازی به پوشیدن لباس‌های خط دار ندارند. اگر قد شما استاندارد نیست می‌توانید از لباس‌های خط دار با خطوط عمودی استفاده کنید. اگر بتوانید پیراهنی را تنها با دو خط در دو طرف لباس پیدا کنید تا حد زیادی به خودتان کمک کرده‌اید. این طرح‌ها خطای دید مثبتی برای شما ایجاد خواهند کرد.
برای داشتن یک استایل شخصی شناخت راه‌های اصلاح ضروری است. اگر اضافه وزن دارید از لباس‌های تیره استفاده کنید. شما به لباس‌های بیش از اندازه تنگ یا گشاد نیازی ندارید. تنها کاری که باید بکنید پیدا کردن لباسی مناسب است که بزرگی شکم شما را بیشتر نشان ندهد.

۵-مد برد داشته باشید

پیشنهاد ما به شما این است تا در اپلیکیشنی مانند پینترست به دنبال مدل‌های رویای خود باشید. باید یک صفحه پر از استایل‌های مورد نظر خود بسیازید. منظور ما استفاده از یک تخته چوب و چسباندن مدل‌های مورد نظر به آن است. لباس‌ها و رنگ‌هایی که دوست دارید و حتی طرح‌های مورد علاقه خود را به این تخته چوب بچسبانید. با توجه به این نمونه‌ها استایل شخصی خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. شما به معلم شخصی نیاز ندارید. بهترین کمک برای شما نگاهتان است. با چشم‌ها انتخاب کنید و پس از آن می‌توانید لباس‌های مورد نظر خود را در فروشگاه امتحان نکنید. یک توصیه کاربردی ما به شما این است با دیدن مدل‌ها فورا آنها را سفارش ندهید. شاید لباسی که به آن علاقه دارید با فیزیک بدنی شما تناسب چندانی نداشته باشد.

استایل شخصی همان امضای شخصی شماست که قبل از معرفی کردن خودتان شما را معرفی خواهد کرد. آگاهانه و باتوجه به نکات گفته شده استایل خاص خود را طراحی کنید.

نویسنده: سارااقبالی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.