کد مطلب: ۵۹۵۴۰۱

کارمزد تراکنش درگاه پرداخت اینترنتی را چه کسی پرداخت می‌کند؟ صاحب فروشگاه اینترنتی یا مشتری؟!

کارمزد تراکنش درگاه پرداخت اینترنتی را چه کسی پرداخت می‌کند؟ صاحب فروشگاه اینترنتی یا مشتری؟!

شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی و خدمات پرداخت، روش‌های مختلفی برای دریافت کارمزد تعریف می‌کنند که در میان آن‌ها پرداخت‌یار زیبال، متنوع‌ترین و بیشترین دسترسی را جهت دریافت کارمزد به متقاضیان درگاه پرداخت خود ارائه می‌دهد.

کسب وکارهای اینترنتی نیاز ویژه‌ای به درگاه‌های پرداخت اینترنتی دارند. اما اینکه کارمزد هر تراکنش چگونه تعیین می‌شود، پرداخت آن به چه صورت است، و این عدد در مقایسه با سرعت و امنیت درگاه، امکانات و سرویس‌های دریافتی و درآمدی که دارند به صرفه‌ست یا نه، از دغدغه‌های مهم صاحبان کسب و کار هنگام دریافت درگاه پرداخت اینترنتی به شمار می‌رود.

به طور کلی شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی و خدمات پرداخت، روش‌های مختلفی برای دریافت کارمزد تعریف می‌کنند که در میان آن‌ها پرداخت یار زیبال، متنوع‌ترین و بیشترین دسترسی را جهت دریافت کارمزد به متقاضیان درگاه پرداخت خود ارائه می‌دهد.

در ادامه با زیبال و روش‌های پرداخت کارمزد آن آشنا می‌شویم.

زیبال، پرداخت‌یار رسمی بانک مرکزی، به عنوان پایدارترین و سریع‌ترین پرداخت یار، در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا، ضمن تعریف کمترین تعرفه برای کارمزد، سه حالت را برای دریافت آن نظر گرفته است تا هر کسب و کاری مطابق با شرایط خود بهینه‌ترین روش را انتخاب کند.

زیبال، کارمزد هر تراکنش را از چه راه‌هایی دریافت می‌کند؟

این شرکت، با بررسی شرایط مالی و پرداختی کسب و کارها جهت سهولت پرداخت کارمزد، به سه روش بر عهده مشتری، کسر از تراکنش و کسر از کیف پول کارمزد، اقدام به دریافت کارمزد می‌کند که در ادامه این سه روش را بررسی می‌کنیم.

IMG 20211109 112554

بر عهده مشتری

در این حالت، زمانی که مشتری خریدی انجام می‌دهد، علاوه بر مبلغ کل خرید، مقدار ناچیزی به عنوان کارمزد به مبلغ تراکنش اضافه می‌شود و توسط مشتری پرداخت می‌شود.

کسر از تراکنش

به این صورت که به ازای هر تراکنش، کارمزد از همان تراکنش کسر شده و مبلغ باقی مانده در حساب شما قرار می‌گیرد.

کسر از کیف پول کارمزد

در اینجا شما یک کیف پول مجزا برای کارمزد دارید که به صورت جداگانه می‌توانید آن را شارژ کرده و تعیین کنید که کارمزدهای شما از آن محل برداشته شود.

در صورتی که موجودی آن به اتمام برسد، علاوه بر آن که سریعا به شما خبر داده می‌شود، سرویس های وابسته به آن، تا سقف کارمزد ۱۰۰ هزارتومان فعال باقی می‌مانند.

"برای آگاهی از درصد و نحوه اعمال کارمزد، به صفحه محاسبه تعرفه کارمزد درگاه پرداخت زیبال مراجعه کنید."

IMG 20211109 112619

چرا کارمزد زیبال منصفانه است؟

گاهی اوقات به دلایل مختلف فنی، ممکن است عملیات پرداخت با مشکل مواجه شود. این مشکلات سبب کاهش نرخ تراکنش‌های موفق کسب و کارها می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه‌ها چند درگاه پرداخت از شرکت‌های مختلف دریافت می‌کنند تا در چنین مواقعی، مشتریان و فروش خود را از دست ندهند.

دریافت چند درگاه پرداخت برای سایت، فرآیندی طولانی و پر هزینه را در پی خواهد داشت. اما نقطه قوت پرداخت یار زیبال این است که با بیش از ۵ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت همکاری می‌کند و بنابراین، شما با یک بار دریافت درگاه پرداخت از زیبال و اتصال آن به سایت خود، به بیش از ۵ درگاه پرداخت اصلی و با کیفیت دسترسی خواهید داشت.

درگاه پرداخت اینترنتی زیبال همراه با سرویس‌های جانبی و کاربردی ارائه می‌شود تا فرآیند پرداخت بدون خطا و با بیشترین نرخ تراکنش موفق انجام شود و فروش کسب و کار شما افزایش پیدا کند.

برخی از مزایای درگاه پرداخت زیبال

  • پشتیبانی حرفه‌ای و همیشگی
  • سرویس تسهیم
  • مسیردهی هوشمند
  • ارائه انواع پلاگین و افزونه برای نصب درگاه در سیستم‌های مختلف مدیریت محتوا (ووکامرس، مجنتو و…)
  • تسویه منعطف و روزانه
  • کمترین تعرفه کارمزد
  • اختصاصی‌کردن درگاه‌ها بصورت رایگان
  • گزارش‌گیری و رصد لحظه‌ای وضعیت تراکنش‌ها و سفارشات از کانال‌های مختلف پنل کاربری، بات تلگرام، ایمیل، اپلیکیشن، پیامک و….

در این راستا، زیبال به مدت ۱۵ روز، مهلت استفاده و تست درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد و‌ کاملا رایگان را در اختیار شما قرار داده است. با مراجعه به سایت پرداخت یار زیبال و مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی، می‌توانید از تعرفه مناسب کسب و کار خودتان با خبر شده و نسبت به ساخت درگاه زیبال اقدام کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگر با کارت بانکی خرید نمیکنم همه از جیب مردم مایه میزارند. شارژ میخری قیمتش دو هزار تومان. پانصد تومان جیب مغاز دار میره میای شارژ را وارد گوشی میکنی سیصد تومن هم انجا کم میکنند یه شارز دو تومنی برات دو هزار هفتصد اب میخوره هفت صد تومن اشکارا میدزدند چلوی چشم.

  • محمد بخشان

    ما باری مندی

  • محمد بخشان

    سلام منم همیشه ستار یک شارژ گرفتم همتیاز جمع کرد م کامل شارژ نشد اگر دوهزار بود کم کرد

  • احمد

    اصلاً هم تبلیغ نبود

  • ناشناس

    کارمزد رو مشتری بده؟؟؟خیلی مزخرفه