کد مطلب: ۴۷۷۷۲۸

چطور از کاهش قیمت بلیط پرواز تهران اصفهان مطلع شویم؟

چطور از کاهش قیمت بلیط پرواز تهران اصفهان مطلع شویم؟

پروازهای ارائه شده در مسیر تهران به اصفهان به دلیل تردد بالا در آن در دو گروه چارتری و سیستمی ارائه می‌شوند. با توجه به متغییر بودن نرخ پروازهای چارتری در ساعات و روزهای مختلف، سرویس خبرم کن توسط رسپینا24 پیاده‌سازی شده است که می‌تواند یکی از انتخاب‌های عالی برای خرید بلیط ارزان‌قیمت باشد.

برای شروع سفر مقدمات زیادی لازم است با دقت فراهم گردد که همگی می‌توانند تاثیر مستقیم بر هزینه‌ها داشته باشند. از مهم‌ترین آنها می‌توان به خرید بلیط هواپیما اشاره نمود که تاثیر بسیار زیادی بر گران یا ارزان بودن سفر داشته و به همین دلیل اغلب افراد به دنبال شرایطی برای خرید ارزان‌قیمت‌ترین گزینه در میان سایر بلیط‌ها هستند. حال سوال این است که چطور می‌توان بلیط پرواز را برای مسیرهای مختلف از جمله تهران-اصفهان با قیمت ارزان خرید و از ارائه بلیط‌های ارزان‌قیمت در لحظه مطلع شد؟ سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا24 در ادامه به یکی از بهترین راهکارها در این زمینه اشاره خواهد داشت.

قیمت بلیط هواپیما تهران-اصفهان

قبل از بررسی سرویس خبرم کن و نحوه اطلاع از کاهش قیمت بلیط‌های پرواز، ابتدا به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا قیمت بلیط‌ها متغییر می‌باشند؟ به عبارت دیگر، چه عواملی در تعیین قیمت بلیط هواپیما تهران اصفهان نقش دارند و تغییر آنها می‌تواند باعث افزایش یا کاهش نرخ‌ها در ساعات و روزهای مختلف گردد؟ جهت اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما تهران اصفهان کلیک کنید

از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

بلیط چارتر و سیستمی اصفهان

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند در متغییر بودن نرخ‌های پرواز تاثیرگذار باشد، نوع بلیط و چارتری و سیستمی بودن آن است. بلیط‌های چارتر با توجه به اینکه توسط چارترکننده‌ها به فروش می‌رسند، به همین دلیل در ساعات و روزهای مختلف با تغییر بسیار زیادی مواجه می‌گردند. به طوری‌که با نزدیک شدن به ساعات پرواز بلیط های فروخته نشده با قیمت‌های بسیار ارزان ممکن است به فروش برسند. در مقابل، قیمت بلیط‌های سیستمی در طول روز تغییر نمی‌کنند و نرخ‌هایی اعلام شده از قبل با تغییر و تحول زیادی مواجه نمی‌گردند. به همین دلیل است که بلیط‌های چارتر را نهایت تا دو هفته از پرواز می‌توان رزرو نمود، اما بلیط‌های سیستمی را می‌توان از یک ماه قبل از پرواز می‌توان خریداری نمود.

IMG 20200916 123340

قیمت بلیط اصفهان-تهران در کلاس پروازی‌های مختلف

از دیگر مواردی که می‌تواند در تعیین قیمت بلیط‌های پرواز نقش زیادی داشته باشند، کلاس پروازی می‌باشد. بلیط هواپیما اصفهان-تهران توسط ایرلاین‌های مختلفی از قبیل ماهان، ایران‌ایر، آتا، تابان، قشم ایر و کارون ارائه می‌گردد که هر یک در کلاس نرخی‌های مختلف با هم متفاوت هستند. به طوری‌که بلیط‌های کلاس اکونومی ارزان‌ترین و بیزینس گران‌ترین گزینه برای پروازهای داخلی به شمار می‌روند. جهت خرید بلیط هواپیما اصفهان تهران اینجا کلیک کنید.

اطلاع از کاهش قیمت بلیط هواپیما

پروازهای ارائه شده در مسیر تهران به اصفهان به دلیل تردد بالا در آن در دو گروه چارتری و سیستمی ارائه می‌شوند. با توجه به متغییر بودن نرخ پروازهای چارتری در ساعات و روزهای مختلف، سرویس خبرم کن توسط رسپینا24 پیاده‌سازی شده است که می‌تواند یکی از انتخاب‌های عالی برای خرید بلیط ارزان‌قیمت باشد. با این سرویس می‌توان مشخص نمود که کاهش قیمت تا چه بازه‌ای به شما اطلاع‌رسانی گردد. در صورت کاهش قیمت بلیط کمتر از نرخ مشخص شده، بلافاصله از طریق شماره تلفن همراه با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی‌ها انجام می‌شود. توجه داشته باشید که تقاضا برای خرید بلیط‌های ارزان چارتری بسیار زیاد بوده و با اطلاع بلافاصله از کاهش قیمت‌ها شرایطی را فراهم می‌کند تا بتوانید قبل از دیگران نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید.

نکته بسیار مهم اینکه، این امکان نه تنها برای خرید بلیط‌های پرواز تهران اصفهان و بالعکس و سایر مسیرها از طریق سایت، بلکه در بلیط‌هایی که از طریق اپلیکیشن نیز خریداری می‌گردند وجود دارد. اپلیکیشن رسپینا24 در دو نسخه اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس بوده و تمام قابلیت‌ها و سرویس‌های ارائه شده در سایت از قبیل سرویس خبرم کن، بر روی این برنامه نیز اجرا گردیده است.

IMG 20200916 123410

خرید بلیط ارزان قیمت اصفهان-تهران

با توجه به اینکه سرویس خبرم کن برای پروازهای چارتری می‌باشند و به دلیل محدودیت‌هایی که در این بلیط‌ها در زمینه بلیط کودکان و استرداد دارند، ممکن است خرید آنها همیشه گزینه مناسبی نباشند. لذا بهتر است برای خرید بلیط ارزان‌قیمت به چند مسئله مهم توجه داشته باشید تا خریدتان آگاهانه و هوشمندانه باشد. به عنوان مثال، اگر احتمال می‌دهید که برنامه سفرتان ممکن است با تغییر مواجه گردد، بهتر است بلیط‌های چارتری را خریداری نکنید؛ چون شرایط استرداد پروازهای چارتر ثابت نبوده و در بسیاری از مواقع حتی ممکن است غیر قابل استرداد باشند.

با توجه به اینکه بلیط‌های سیستمی دارای نرخ‌های ثابتی می‌باشند، با سرویس خبرم کن کاهش قیمت آنها اطلاع‌رسانی نمی‌گردد. این گروه از بلیط‌ها را می‌توان با مقایسه قیمت‌ها در شرکت‌های هواپیمایی مختلف با کلاس نرخی‌های متفاوت و در طول هفته و ماه با قیمت مناسب و ارزان خریداری کرد. انتخاب این بلیط‌ها مخصوصا در سفرهای خانوادگی که کودکان زیر 12 سال همراهتان می‌باشند یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رسپینا24

علاوه بر سرویس خبرم کن که برای اولین بار توسط رسپینا24 ارائه شده است، خرید بلیط از این سامانه می‌تواند مزایای متعددی را به همراه داشته باشد. از جمله ویژگی‌های خرید بلیط پرواز از رسپینا24 می‌توان به استرداد آنلاین بلیط و بهره‌مندی از پشتیبانی 24 ساعته و پوشش تمام پروازهای سیستمی و چارتری توسط ایرلاین‌ها و چارترکننده‌های مختلف اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر است که تمام قیمت بلیط‌های ارائه شده در این سامانه بر اساس نرخ‌های مصوب بوده و با تخفیف ارائه می‌گردند. از دیگر قابلیت‌های رسپینا24 می‌توان به خرید بلیط اتوبوس و بلیط قطار داخلی و خارجی و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی با ارزان‌ترین قیمت و امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته اشاره نمود. با رسپینا24 روی زمین نمی‌مانید…

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.