کد مطلب: ۶۶۷۳۸۵

دادستان کل کشور:

کشور امن است

کشور امن است

دادستان کل کشور در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم گفت: القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست و کشور ما امن است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، منتظری در حاشیه افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم در جمع خبرنگاران درباره اینکه ایا در زمینه سرقت از بانک ملی برای رییس بانک و مسئولان بانک ملی پرونده‌ای تشکیل شده است؟ گفت: موضوع در دست رسیدگی است و اتفاقی است که اخیرا واقع شده و قطعا دستگاه قضایی دنبال آن است و حتما ما پیگیری می کنیم و اگر در این زمینه افرادی قصوری داشته باشند برخورد قانونی با آنها خواهیم کرد و سعی می‌شود حقوق کسانی که ضایع شده است به حقشان برسند.

به نقل از ایسنا ، وی درپاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه از این باب که در جامعه احساس ناامنی را بوجود آورده آیا مدعی العموم می تواند ورود کند گفت: یک واقعه‌ای در کشور گسترده‌ای مثل ایران عزیز؛ این گونه حوادث نمی‌تواند ناامنی ایجاد کند البته حادثه ای غیرقابل قبول است و حتما باید ابعاد این قضیه قبلا در جاهای دیگر پیش‌بینی شود که شاهد اینگونه حوادث نباشیم و این طور نیست با یک حادثه این چنینی بگوییم در جامعه ناامنی ایجاد شده است؛ القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست.

وی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند این مسائل را دنبال کنند و دنبال هم خواهد شد اما مردم می‌بینند که کشور امن است و این گونه حوادث نامطلوب و تاسف آوری است و باید سعی کنیم که حوادث اتفاق نیفتد.

منتظری در پاسخ به این سوال درباره حادثه متروپل و اینکه آیا بازداشتی جدیدی داشتید؟ گفت: اقدامات قضایی زمان بر است و وقتی حادثه ای این چنین رخ می‌دهد و ۴۳ نفر فوت می‌کنند و تعدادی مصدوم می‌شوند و هنوز نتوانستند آواربرداری را به پایان برسانند؛ قطعا زمان براست ولی ما تاکید کردیم و مسئولان قضایی در اهواز و آبادان به طور جدی آن را دنبال می کنند که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن، به نتیجه برسیم.

وی گفت: بازداشتی‌های جدیدی هم نداشتیم و تعداد همان قبل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ارررررره بسیار امن است آبادان، قطار ها، انفجار، لاستیک آمبولانس، اقتصاد و خودرو هم که هیچی، بهترین و امن ترینیم

  • ناشناس

    باسلام.براساس آمار رسمی پزشکی قانونی،در سال ۱۴۰۰،نزدیک ۶۰۰ هزار مورد پرونده خشونت در پزشکی قانونی به ثبت رسیده است که واقعا بسیار زیاد است.از این آمار ۷۵ هزار مورد خشونت خانگی است که شامل کودک آزاری و همسر آزاری است.آمارهای بین المللی میگویند که ایرانی ها خشن ترین مردمان هستند.خدا نکند که روزی در این مملکت قانون از صفر تا صد اجرایی نباشد،سنگ روی سنگ بند نمیشود.باتشکر

  • ناشناس

    والا می خواستم دهنم بسته بمونه نمیزارید عزیزم امنیت داشتن یعنی اینکه دزدی نشه و زور گیری نشه ، وسط شهر بغل پاسگاه پلیس آمدن بانک ملی خالی کردن حالا قرار نیست کسی از روی وحشت ازت انتقاد نمیکنه بگی امنیت هست والا تو کوچه خیابون مردم چیز دیگه ای می بینن طرف ماشین دو دقیقه گذاشته تو کوچه آمدن ضبط باند کامپیوتر زاپاس باز کردن بردن هر موقع اینا بر عکس شد میتونی بگی امنیت داریم با شعار کاری حل نمیشه