کد مطلب: ۱۷۰۲۶۶

کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ در هیئت دولت بررسی شد

کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ در هیئت دولت بررسی شد

هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست دکتر روحانی، رئیس‌جمهوری؛ به بررسی گزارش سازمان برنامه‌ و بودجه درخصوص کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کشور پرداخت.

هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت­ الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، رئیس‌جمهوری؛ به بررسی گزارش سازمان برنامه‌ و بودجه درخصوص کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کشور پرداخت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت؛ در این گزارش، وضعیت کلان منابع و مصارف پیش‌بینی شده و رویکرد لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور با تاکید بر بودجه‌­ریزی عملیاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ادامه مباحث پیرامون لایحه به جلسات بعدی موکول شد.

صدور ضمانت­ نامه برای لازم­ الاجرا شدن موافقتنامه مالی با اگزیم بانک چین

هیئت وزیران در راستای تجهیز و تدارک منابع مالی خارجی مورد نیاز در چارچوب احکام برنامه‏‌های توسعه و قوانین بودجه سنواتی، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد به نمایندگی از سوی دولت برای لازم ­الاجرا شدن موافقت‌نامه مالی مربوط به پروژه برقی کردن راه ­آهن تهران-مشهد بین بانک صنعت و معدن و اگزیم‌بانک چین (به صورت وام ترجیحی و وام تجاری)، ضمانت­‌نامه مربوط را صادر نماید.

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح­‌های نمایندگان مجلس

دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری موضوع تعیین کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.