خبر مهم:

کد مطلب: ۳۶۲۷۶۰

مخابرات از مشترکین تلفن ثابت حق اشتراک می‌گیرد

مخابرات از مشترکین تلفن ثابت حق اشتراک می‌گیرد

امروز در مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، نرخ‌هایی برای حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت در بخش‌های روستایی، شهری، مراکز شهرستان‌ها، مراکز استان‌ها، کلان شهرها و تهران در نظر گرفته شد که به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز با حضور نمایندگان دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، هیأت مدیره و صاحبان سهام برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر اعلام شرکت مخابرات ایران، در این مجمع که با حضور ۸۹/۷۶ درصدی صاحبان سهام تشکیل شد، تصمیم‌گیری درباره دریافت حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این مجمع نرخ‌هایی برای حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت در بخش‌های روستایی، شهری، مراکز شهرستان‌ها، مراکز استان‌ها، کلان شهرها و تهران در نظر گرفته شد که به تصویب رسید.

این گزارش می‌افزاید نرخ‌های مصوب شده در این مجمع برای حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت مناطق روستایی، ماهانه 1000 ریال، شهری ماهانه 7500 ریال، مراکز شهرستان‌ها ماهانه 10000 ریال، مراکز استان‌ها به استثنا کلان شهرها، ماهانه 12000 ریال، کلان شهرها ماهانه 15000 ریال و در شهر تهران ماهانه 20000 ریال محاسبه شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.