کد مطلب: ۶۶۳۴۰۰

نفوذ و گسترش گردوغبار در غرب و جنوب تهران

نفوذ و گسترش گردوغبار در غرب و جنوب تهران

وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری تا ابری، با خیزش موقتی گردوخاک و یا نفوذ و گسترش گردوغبار انتقالی از مناطق غربی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری تا ابری، با خیزش موقتی گردوخاک و یا نفوذ و گسترش گردوغبار انتقالی از مناطق غربی است.

ایسنا گزارش داد، در بعضی ساعات روز دوشنبه تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ خرداد) وضعیت جوی تهران به‌ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی استان همراه با خیزش موقتی گردوخاک یا نفوذ و گسترش گردوغبار انتقالی از مناطق غربی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

دامنه‌ها و ارتفاعات استان تهران در ساعات بعد از ظهر تا شب دو روز آینده همراه با رشد ابر و گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در بیشتر نواحی استان، روند تدریجی افزایش دما و از پنج‌شنبه تا جمعه (۱۹ تا ۲۰ خرداد) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۱۷ خرداد) قسمتی ابری و از بعد از ظهر نیمه‌ابری تا ابری و گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و باران و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۸ خرداد) کمی ابری تا نیمه ابری و در بعد از ظهر وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.