کد مطلب: ۴۶۲۳۲۴

گواهی اختراع صنعتی تولیدات کارخانه صنعتی ضیاء

گواهی اختراع صنعتی تولیدات کارخانه صنعتی ضیاء

کارخانه صنعتی در آغاز چهارمین دهه از فعالیت خود موفق به طراحی و ساخت ماشین عفونی‌شویی که مورد نیاز شدید بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور می‌باشد، گردید.

کارخانه صنعتی ضیاء صاحب برند نام آشنای ضیاء در صنعت ماشین‌آلات لاندری و رختشویخانه‌های صنعتی در آغاز چهارمین دهه از فعالیت خود موفق به طراحی و ساخت ماشین عفونی‌شویی که مورد نیاز شدید بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور می‌باشد، گردید. هم‌اکنون این محصول با ظرفیت‌های ۲۰ الی ۷۰ کیلوگرم در بسیاری از بیمارستان‌های کشور درحال خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز می‌باشد. لازم به یادآوری است نیاز به این دستگاه در شرایط بحران بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی علیه کشورمان بیش از پیش احساس می‌شود.

همچنین کارخانه ضیاء در راستای سیاست‌های تحولی مدیران مجموعه در سال ۹۴ موفق به ساخت ماشین‌های لباسشویی صنعتی تمام اتوماتیک بدون نیاز به فونداسیون با توان آبگیری بالای ۹۰% برای اولین بار درایران شد.

بر اساس اصول سیاست‌های صادرات غیرنفتی کشور این کارخانه توانست در سال ۷۳ قدم در مسیر صادرات بگذارد و تاکنون محصولات با کیفیت‌اش را به کشورهای روسیه، امارات، کویت، عراق، سوریه، سنگال و کامرون صادر کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    تولیدات کارخانه ضیاء واقعا با کیفیت است اگه می خواید لباسشویی خارجی بخرید و قیمتش براتون به صرفه نیست حتما از ضیا خرید کنید