به گزارش تجارتنیوز، با وجود برخی پیشبینیها و شعارها، هنوز تغییرات خاصی در روند توزیع یارانهها آغاز نشده و پیشبینی میشود این تغییرات از ماه بعد به تدریج مطرح شوند. برای امشب نیز قرار است طبق برنامه قبلی واریز یارانه معیشتی انجام شود.
طبق اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانهها، بیست و چهارمین مرحله یارانه معیشتی آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۱۰ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
ببه گفته امید حاجتی، بیست و چهارمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز دوشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز میشود و همانند دورههای قبل، خانوادههای یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانوادههای دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوادههای سهنفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوادههای چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوادههای پنجنفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.
همچنین، یازدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کردهاند، این ماه کسر خواهد شد.
سلام من جزومددجویان امدادولایت بودم الان دوماهه حقوق امدادولایت نگرفتم ویارانه ابان راهم نگرفتم من که بیمارهستم مستجر بایک فرزند دختر باداروهای کبدی گرون هیچیزی هم ندارم حتی دوچرخه خداروخوش میاد برای من همه چیزراقطع کردن بایدچیکارکنم
چرا یارانه ما درآبان ماه واریز نشد لطفا پیگیری کنید
سلام چرا یارانه ابان ماه برای من واریز نشده
یا رانه آبان برای من واریز نشده
سلام یارانه من واریز نشده لطفا پیگیری کنید
چون بیشتر از حد درآمد داری
سلام همگی خسته نباشید من یارانه مهر و آبانم واریز نشده باید چیکار کنم؟؟؟؟ والا پولدارم نیستم کارگر مغازه مردمیم
خسته شدیم از این همه بی کسی.ما گناهمون چی بود بدنیا اومدیم؟پدرم اصلا براش مهم نیست چه بلایی سرمون میاد مریضیم گشنه ایم یاهرچی.مادرم کارگری میکنه هیچی نداریم همش باید غصه بخوریم کاش خودکشی گناه نبود
?
سلام نمیدونم کی هستی خودت ناراحت نکن یه روزی شما هم وضع مالی خوبی خواهید داشت از خدا بخواه بهت روزی بده فقط خدا
سلام بهمون وام بدین پیش پول خونه بدییم خونه استجاری نداریم
با سلام …چرا یارانه معیشتی آبان ماه واسه من پرداخت نشد و ۱۵تومان از حساب من کم کردن….لطفاً پیگیری کنید من بیکارم و داری سه فرزند میباشم و هیچ گونه درآمدی ندارم
بااین پول ها درد مردم درمان نمیشه،کاری کردین پدرها شرمنده زن وبچه بشن،مسعولین خودشان در رفاه هستن ،بیاین یخچال مردم نگاه کنید خالی هست خجالت بکشید از خودتون
با سلتم خدا وکیلی یارانه ها رو بیشتر کنید انقدر زندگی سخته و به مردم فشار تامین معاش زساده که هر کی رو میشناسم با قرص اعصاب داره روز و شب میکنه تو روخدا یارانه ی نقدی رو بیشتر کنید چون خیلی وقتا با همین حداقل میتونیم هر ماه یه چیزی که نیازه بگیریم تو روخدا مردم و دریابید مردم ایران خیلی دارن اذیت میشن حیف مردمه به خاطر فقر از خدا و دین خدا دور بشن????????????