خبر مهم:

کد مطلب: ۱۴۸۹۹۴

۲۱۵ مخزن CNG غیراستاندارد خودرو در تهران معدوم شد

۲۱۵ مخزن CNG غیراستاندارد خودرو در تهران معدوم شد

مدیرکل استاندارد استان تهران از انهدام ۲۱۵ مخزن CNG غیراستاندارد تاکسی‌ها و خودروهای سواری، توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران خبر داد.

مسلم بیات در تشریح این خبر، اظهار داشت: طرح پایلوت بازرسی مخازن CNG خودروهای سواری و تاکسی‌های در حال تردد در استان تهران، با استقرار تیم‌های بازرسی از شرکت‌های بازرسی همکار سازمان ملی استاندارد ایران در مراکز معاینه فنی اجرا شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی ادامه داد: در این راستا از 280 مخزن مورد بازرسی و ارجاعی به آزمایشگاه، برای انجام آزمون هیدرواستاتیک، 215 مخزن در این آزمون مردود شد و 65 مخزن نیز در حال طی مراحل آزمون مورد نظر هستند.

این مقام مسئول در خصوص سرانجام مخازن غیراستاندارد توضیح داد: در جریان این طرح، 215 مخزن غیراستاندارد مردودشده برش خورده و آماده ذوب می‌شوند. نکته جالب اینکه مخازن از رده خارج‌شده عمدتا ساخت کشور چین و برند JD هستند.

بیات همچنین در خصوص بازرسی و آزمون مخازن CNG اتوبوس‌های ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی استان، یادآور شد: در بازرسی‌های انجام‌شده از سال 92 تاکنون، حدود 17 هزار و 500 مخزن CNG این وسائط، بازرسی و تعداد سه هزار و 550 مخزن غیراستاندارد، توسط شرکت‌های بازرسی معدوم شدند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.