کد مطلب: ۵۳۸۰۱۷

۳ تشک خواب برتر بازار ایران

۳ تشک خواب برتر بازار ایران

مورن هوم برندی فعال در زمینه تولید انواع کالای خواب و محصولات مرتبط با دکوراسیون منزل است. این برند کار تولید مستقیم و مونتاژ انواع تشک را انجام می‌دهد و توانسته در چند سال گذشته به دلیل کیفیت عالی محصولات و خدمات پس از فروش واقعی از نام‌داران این صنف شود.

شما چطور تشک خواب خود را خریده‌اید؟ بسیاری از ایرانیان بدون تحقیقات پیشین به فروشگاه‌ها مراجعه کرده و پس از کمی گشت و گذار به دلیل خستگی یا جذب شدن توسط صحبت برخی فروشندگان کالایی را انتخاب کرده و می‌خرند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سرچ در گوگل و خواندن راهنمای خرید و نظر کاربران از ابتدایی‌ترین کارهاست. بنابراین چند دقیقه زمان به خرج بدهید و در ادامه با ما همراه باشید تا ۳ تشک پر فروش و محبوب در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

تشک فوق حرفه‌ای کوپر

لاکچری‌پسندهای کلان شهرهای ایران علاقمند به خرید تشک‌های حرفه‌ای هستند. تشکی که سالیان سال عمر کند و هر آنچه از یک تشک انتظار دارند را داشته باشد. کوپر توسط برند مورن تولید شد که تمامی مواد اولیه آن کاملا ترک است. در حقیقت کوپر محصول بسیار ویژه، منحصر به فرد و نقطه امن کارخانه مورن می‌باشد. این تشک حرفه‌ای از لحاظ ساختاری بسیار باکیفیت‌تر و برتر از تشک‌های معروف و مطرح خارجی است.

در طراحی این محصول به منظور تقسیم فشار و وزن افراد در حالت‌های مختلف هنگام خواب، فوم ساپورت ۴۰ کیلوگرمی ویژه در هسته اصلی قرار داده شده است، همچنین استفاده از لایه ۴ سانتی‌متری ژل مموری برای خنک نگه داشتن رگ‌های پشت بدن مخصوصا کمر، گردن و زانو به شما این امکان را می‌دهد تا خواب با کیفیت، توام با آرامش داشته باشید.

ویژگی دیگر کوپر استفاده از لایه ۳ سانتی‌متری مموری برای شکل گیری کل بدن و پر شدن قوس‌های کمر، گردن و زانو و همچنین کاربرد لایه ۳ سانتی‌متری لاتکس که از عصاره گیاه به حالت الیاف استفاده شده تا پوست شما در هنگام خواب تنفس، نرمی و راحتی هرچه بیشتر را احساس کند. تشک کوپر ۱۶ سال ضمانت کارخانه مورن را داراست و برندهای بسیاری تلاش کردند که نظیر این تشک را با قیمت‌های ارزان‌تر روانه بازار کنند اما در واقعیت هنوز کسی موفق به رقابت واقعی با این تشک نشده و همچنان تشک کوپر مورن در صدر جدول تشک‌های فوق حرفه‌ای بازار ایران است. خرید این تشک با یک دست بالش طبی خوب یک سرویس خواب تمام عیار خواهد بود.

IMG 20210508 174635

تشک‌های خواب اقتصادی

در مقابل طرفداران پروپاقرص تشک‌های لاکچری، افراد زیادی هم وجود دارند که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند که هزینه زیادی بابت تشک خواب پرداخت کنند. این دسته از عزیزان هم لایق استفاده از سرویس خواب با کیفیت خوب و مناسب هستند و نباید با خرید تشک‌های اشتباه به ستون فقرات خود آسیب وارد کنند یا دچار آرتروز گردن و … شوند. با این اوصاف تشک‌های مقرون به صرفه در کنار روتختی های ایده آل ابریشمی و ساده انتخاب این قشر هستند. اگر در جستجوی چنین تشک‌هایی هستید مطمئن شوید که تشک دارای فنر و فوم به صورت ترکیبی باشد زیرا مطالعات پزشکی نشان داده‌اند که تشک‌های خیلی نرم یا خیلی سفت برای خواب‌های طولانی مدت مناسب نیستند و به مرور سبب وارد شدن آسیب‌های فراوان به ستون فقرات می‌شوند.

IMG 20210508 174707

تشک‌های خواب چند لایه دو نفره

تشک‌های دو نفره چند لایه به وفور مورد استقبال زوج‌های جوان قرار می‌گیرد زیرا اغلب می‌خواهند سرویس خوابی متوسط اما مرغوب داشته باشند که دست کم ۱۰ سال برای آنها خوابی آسوده فراهم کنند. این تشک‌ها بیشترین تولید را توسط برندهای متفرقه و اصیل دارند و تشخیص کیفیت و اطمینان به برند باکیفیت در خرید خوب نقشی اساسی دارد. ما توصیه می‌کنیم که از افرادی خرید خود را انجام بدهید که بازگشت کالا داشته باشند یا ضمانت آنها به صورت تعویض باشد تا اگر از کیفیت تشک خریداری شده رضایت نداشتید امکان برگشت آن وجود داشته باشد.

IMG 20210508 174754

مورن هوم، تولیدکننده انواع تشک‌های طبی و کالای خواب

مورن هوم برندی فعال در زمینه تولید انواع کالای خواب و محصولات مرتبط با دکوراسیون منزل است. این برند کار تولید مستقیم و مونتاژ انواع تشک را انجام می‌دهد و توانسته در چند سال گذشته به دلیل کیفیت عالی محصولات و خدمات پس از فروش واقعی از نام‌داران این صنف شود. برند مورن برای تولید محصولات از ماشین‌آلات مدرن استفاده می‌کند و تیمی تحقیقاتی دارد تا کالاهای تولیدی مطابق با استانداردهای جهانی و توصیه پزشک باشد.

شما می‌توانید با استفاده از این راه‌های ارتباطی با مورن و محصولات و خدمات آن آشنا شوید:

آدرس وب‌سایت: https://www.morenhome.com/

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۰۷۶۸۵۴

آدرس فروشگاه مرکزی: تهران، خیابان آیت‌الله کاشانی، بین رامین و وفاآذر، پلاک ۳۱۴

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.