کد مطلب: ۴۵۰۲۰۳

اظهارات معاون وزیر اقتصاد محقق می‌شود؟

۳ عرضه اولیه احتمالی در بورس طی هفته جاری

۳ عرضه اولیه احتمالی در بورس طی هفته جاری

اظهارات اخیر معاون وزیر اقتصاد حاکی از آن است که شاید دولت بتواند در هفته جاری برای سه عرضه اولیه بزرگ در بورس برنامه‌ریزی‌هایی را داشته باشد و جزییاتی از آن را اعلام کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اظهارات اخیر معاون وزیر اقتصاد حاکی از آن است که شاید دولت بتواند در هفته جاری برای سه عرضه اولیه بزرگ در بورس برنامه‌ریزی‌هایی را داشته باشد و جزییاتی از آن را اعلام کند.

آن طور که دنیای بورس گزارش داده، عباس معمارنژاد، معاون وزیراقتصاد از آغاز عرضه اولیه دو صندوق بزرگ سرمایه گذاری در هفته جاری خبر داده و گفته است:گروه سرمایه‌گذاری امید متعلق به بانک سپه با ارزش ۷۰ هزار میلیارد تومان تا پایان امسال به صورت مرحله‌ای عرضه می‌شود که اولین عرضه آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گفته معمار نژاد، گروه توسعه ملی وابسته به بانک ملی با ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان و شرکت صنایع شیمیایی ایران به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان از عرضه‌های بعدی سهام دولت در بازار سرمایه خواهند بود.

این مقام مسئول ادامه داد: تا پایان سال تا سقف ۱۰۰ هزار میلیارد تومان دارایی دولت باید عرضه شود که این برنامه را محقق خواهیم کرد. به گفته معمارنژاد، سقف یونیت‌های صندوق‌های ETF معادل ۱.۷ میلیارد یونیت است و احتمالا در روزهای پایانی استقبال از آن بیشتر خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز برای سهامداران این سوال باقی است که آیا این اظهارات معمارنژاد محقق خواهد شد؟ ضمن اینکه پیش از این اعلام شده بود شاید در هفته جاری عرضه اولیه آریا ساسول هم عملی شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بیاییدخرید وفروش دوخودرو سایپا ایران خودرو دربازار بورس کالا انجام بشه هم دلال بازی کم میشه هم سروسامانی به خودرو داده میشه قربانت

  • ناشناس

    با این خرید و فروشهای هیجانی فقط پول به جیب میزنه.حساب کنید روزانه یک ونیم درصد از هر خرید وفروشی میگیره.ببینین چقدر رقم بالایی میشه.

  • ناشناس

    من امیدم به غگیلا هستش چون داره تمام ضررهام جبران میکنه

  • ناشناس

    اقای دولت لطفا بی خیال بورس شو ، بزارید یه جای سالم و دست نخورده سالم بمونه

  • ناشناس

    سلام دوستان
    کسی اطلاعاتی از سهام تایرا داره؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

  • ناشناس

    اولین عرضه رو گرفتم اخ جون با سودش یه نوشابه شیشه ای میتونم بخرم??

  • ناشناس

    سلام دوستان مراقب سهام شرکت های ورشکسته مثل سایپا وایران خودروباشیدوقتی سهم شرکتی مثل ایرانخودروحدود10برابرمی شودیعنی بایستی قیمت آن سهم به همان نسبت کمترشودیاسایپابا آن زیان انباشته وحشتناک ،ارزش سهمش خیلی کمترازاین است پس زیادانتظاررشدنداشته باشید وفردابورس ومملکت رونفرین کنید حواستان جمع باشدکه حجم مبنای این شرکت 78 میلیون میباشد,DPS=0اگه چنین سهم های حتی به رایگان به شما داده شد قبول نفرمایید چون وقت ارزشمندتان خیلی مهمترازحرص خوردن برای این سهم رادارد

  • ناشناس

    مردم رو فیلم کردن.این عرضه اولیه ها به درد نمیخوره

  • ناشناس

    سلام دوستان در جایی که همه جا رو کرونا فراگرفته . وهمچنین بیشتر تولیدی ها و کار خانه ها تعطیلند و هیچ صادراتی و وارداتی نیس چرا بیخود قیمت سهم ها رو میبرید بالا ایا میدونید با این کار دودمان بعضی ها رو به باد میدید وخواهشا تازه وارد ها مواظب باشید با کسر 5 درصد در روز بعد 20 روز سرمایه شما به صفر میرسه هیجانی عمل نکنید و خواستید سر موقع خودتون رو نجات بدید

  • ناشناس

    واقعا صحت داره؟