کد مطلب: ۵۴۴۶۸۶

جزئیات حریق یک دستگاه تانکر‌ سوخت در مرز ایران و افغانستان

جزئیات حریق یک دستگاه تانکر‌ سوخت در مرز ایران و افغانستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: صبح امروز آتش‌سوزی یک دستگاه تانکر حمل سوخت متعلق به کشور افغانستان در پایانه ابونصر فراهی، همپایه پایانه میل ۷۸ ایران رخ داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسدالله جلال‌زاده گفت: صبح امروز یک دستگاه تانکر حمل سوخت در خاک افغانستان و پایانه ابونصر فراهی این کشور دچار آتش‌سوزی شد‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه این تانکر متعلق به کشور افغانستان بود، گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت چندانی نداشت.

وی با بیان اینکه مشکل تردد در پایانه میل ۷۸ نداریم، افزود: به آن دلیل که طرف افغانستانی‌ امکانات چندانی در آن منطقه ندارند،‌ تقاضا برای همکاری در مهار آتش و اعزام خودرو از کشور ما انجام شد تا پس از صدور مجوز‌ به طرف مقابل برای اطفای حریق کمک کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: این پایانه مرزی در کشور افغانستان، هم‌پایه پایانه مرزی میل ۷۸ در کشور ایران است.

اطراف حادثه خالی است

همچنین، حسن رحیمی، مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی نیز گفت: آتش‌سوزی در گمرک ابونصر به دلیل چپ کردن یک کامیون سوخت افغانستانی بوده است.

به گفته وی جای هیچ نگرانی وجود ندارد و آتش گسترده نیست و اطراف کامیون سوخت آتش گرفته خالی شده است.

وی در زمینه آتش سوزی اسفند ماه سال گذشته نیز بیان کرد: آن آتش سوری در مخازن زیرزمینی رخ داد ولی این آتش‌سوزی روی زمین و برای یک کامیون است که به همین دلیل نگرانی وجود ندارد.

مدیر پایانه ‌مرزی ماهیرود با بیان اینکه عملیات اطفای حریق به پایان رسیده است، اضافه کرد: اطراف خودروی دچار حریق شده آزاد و خالی است و ترافیک خودروها را نداریم که حادثه احتمالی دیگری رخ دهد.

مزیدی ادامه داد: البته این حادثه خسارت جانی نداشته و راننده خودرو که تبعه افغانستانی است، مشکل خاصی ندارد و سالم است.

منبع: فارس

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.