کد مطلب: ۶۲۶۷۵۷

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی بازار تهران

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در بازار تهران خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید جلال ملکی در اینباره گفت: ساعت ٧:٣٨ روز جاری یک مورد آتش سوزی گسترده در یک پاساژ در تیمچه حاجب الدوله در بازار تهران رخ داده است.

وی ادامه داد: حدود شش ایستگاه به همراه امکانات کامل در محل حضور دارند. آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: چندین باب مغازه دچار حریق شده و نیروها در حال عملیات هستند. تا به این لحظه اطلاعات دقیقی از خسارت جانی و تعداد مغازه های درگیر در دست نیست.

وی با بیان اینکه ساختمان های این محدوده دو طبقه است، گفت: درب تمام مغازه ها قفل بود و بر اساس آن چیزی که به چشم دیده می شود حداقل ٣٠ باب مغازه دچار حریق شدند.

ملکی گفت: بسیاری از دیواره و شیشه ها تخریب شد و پایین ریخته است. این تیمچه از سراهای قدیمی بازار است و شیشه های سقف در لحظات اولیه شکسته بود.

یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: پس از اعلام حادثه حریق در بازار تهران به اورژانس یک دستگاه موتورلانس و سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه تا کنون یک مصدوم بر جای گذاشته که به بیمارستان شهدای یافت آباد منتقل شده اس

همچنین مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ نیز درباره این حادثه به ایسنا اعلام کرد: به دنبال آتش سوزی در تیمچه حاجب الدوله بازار تهران، مأموران کلانتری بازار و نیز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی نیز حضور داشته و نسبت به تأمین امنیت محل و جلوگیری از تجمع به منظور تسریع در عملیات اطفای حریق و امداد و نجات اقدام کردند.

همچنین عوامل پلیس راهور نیز مسیر ورودی و خروجی‌های منتهی به بازار را مسدود و سریعا شهروندان حاضر در محل و کسبه را خارج کردند.

( ایسنا )

آخرین اخبار جامعه تجارت‌نیوز را از صفحه جامعه دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمود

    با بولدوزر صافش کنید و یک بازار شیک و مرتب و ایمن و امروزی بسازید. مثل پلاسکو! قبل از فاجعه!

  • ناشناس

    تمام مشگلات ترافیکی ، آلودگی هوا ، ازدحام وسایل حمل و نقل عمومی ، گرانی و هزار و یک مشگل دیگر تهران مربوط به بازار است . تهران ، یک شورای شهر مقتدر و عیر وابسته و یک شهردار باعرضه و شجاع لازم دارد تا این منبع فلاکت را به حداقل صد بازار تبدیل و به اطراف تهران منتقل کند و به هر فرد مالک به اندازه مغازه اش ، ملک بدهد. این بازار فعلی هم جزء آثار باستانی بماند.