کد مطلب: ۶۹۸۴۹۴

آتش سوزی در ساختمان شرکت مهندسی و توسعه نفت

آتش سوزی در ساختمان شرکت مهندسی و توسعه نفت

آتش‌سوزی ساختمان مرکزی شرکت مهندسی و توسعه نفت در عملیات آتش نشانان مهار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: این حادث ساعت ۹ و ۲۴ دقیقه صبح امروز در خیابان سپهبد قرنی اتفاق افتاد و با اعلام این خبر به سازمان آتش‌نشانی، بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌سوزی در طبقه دوم یک ساختمان ۱۰ طبقه اداری در قسمت داکت‌ها و رایزرها اتفاق افتاده و به بخشی از طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود.

به نقل از رکنا، ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان ۴ دقیقه بعد از وقوع حادثه در محل حاضر شدند و علاوه بر خاموش کردن آتش، پرسنل و اشخاصی که در ساختمان گرفتار شده بودند را خارج کردند.

وی تاکید کرد: هم اکنون آتش خاموش و بخش زیادی از دود تخلیه شده است. خوشبختانه همه نفرات به سلامت از ساختمان خارج شدند و تنها ۲ تن از کارمندان دچار دود گرفتگی شدند ولی حالشان رو به بهبودی است.

علت آتش سوزی در ساختمان مرکزی شرکت مهندسی و توسعه نفت

به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت، صبح امروز ١۵ شهریور ماه ١۴٠١ بر اثر آتش سوزی سیم کشی، ساختمان مرکزی این شرکت دچار حریق گردید که خوشبختانه این حریق ظرف مدت کوتاهی با همکاری کمیته بحران، واحد ایمنی و همچنین آتش نشانی تهران مهار گردید و به لطف خدا این حادثه هیچگونه حادثه جانی در بر نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.