کد مطلب: ۶۳۹۸۸۲

فوت ۶۳ بیمار کرونایی در شبانه‌وروز گذشته/ شناسایی ۱۳۴۵ بیمار جدید کووید۱۹

فوت ۶۳ بیمار کرونایی در شبانه‌وروز گذشته/ شناسایی ۱۳۴۵ بیمار جدید کووید۱۹

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته،۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از ایسنا ، بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۱۳۴۵ نفر به کرونا مبتلا شده و ۶۳ نفر جانباختند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز چهارم فروردین ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۶۱ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول شبانه روز گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۸۶۵ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۴۲ هزار و ۱۰۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۷۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۴۸ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۱۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

photo 2022 03 24 14 54 31

آمار کرونا در جهان تا ۴ فروردین

به نقل از ایسنا ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (۴ فروردین) به بیش از ۴۷۶ میلیون و ۵۱۹ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از شش میلیون و ۱۲۸ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۸۱ میلیون و ۵۲۷ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان از نظر تعداد مبتلایان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.

62216343 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.