خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۵۸۰۰

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی در پتروشیمی شازند

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی در پتروشیمی شازند

به گفته مدیرکل بحران استانداری مرکزی آتش‌سوزی در پتروشیمی شازند اطفا و مهار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عصر دیروز بود که خبر آتش‌سوزی در پتروشیمی شازند و پس از آن برج مسکونی در تهران به گوش رسید. اما علت هر دو حادثه چه بود؟

آن طور که تسنیم گزارش داده، حمید غیاثی با اشاره به وقوع آتش سوزی در پتروشیمی شازند گفت: عصر دیروز در مجموعه پتروشیمی شازند یکی از مخازن نه چندان بزرگ پتروشیمی شازند به سبب نشتی دچار حریق شد که البته ساعتی قبل این آتش‌سوزی در این شرکت مهار شده است.

وی افزود: با پیگیری که انجام دادیم بلافاصله کار اطفای حریق در این شرکت مهار و در حال حاضر نیز مشغول سردکردن و خنک سازی حریق هستند و خوشبختانه در این ساعت حریق اطفا شده است.

غیاثی بیان کرد: در ساعات اولیه اعلام کردیم در صورت نیاز اقدام به اعزام نیروی کمکی کنیم که خوشبختانه با کمک پالایشگاه شازند و تعامل با پتروشیمی حریق در این شرکت اطفا شد.

مدیرکل بحران استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دچار سوختکی ۳۰- ۴۰ درصدی شده که جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال یافته است.

علت آتش‌سوزی در شازند

هندی مدیر روابط عمومی پتروشیمی شازند گفت: در شامگاه دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه، در حین تمیزکاری صافی پمپ‌های تخلیه K.O.drum مشعل اصلی مجتمع پتروشیمی شازند، حادثه آتش سوزی رخ داد که متاسفانه این حادثه موجب فوت یکی از کارکنان مجتمع و مصدومیت دو نفر دیگر از همکاران گردید که خوشبختانه وضعیت درمانی این دو نفر تحت کنترل های پزشکی می باشد.

آتش‌سوزی برج مسکونی در تهران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور مجتبی خالدی از وقوع آتش‌سوزی در یک برج مسکونی در تهران خبر داد و گفت: در ساعت ۱۸ و ۴ دقیقه امروز در بلوار تعاون، خیابان شربیانی شرقی حادثه حریق در یک برج مسکونی رخ داده است‌. علت حادثه انفجار پیکنیک در منزل اعلام شده است.

وی افزود: سه امبولانس، یک اتوبوس‌آمبولانس و سه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تا این لحظه این حادثه چهار فوتی و دو مصدوم داشته است. همه فوتی‌ها آقا بوده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از فوتی‌ها به دلیل سقوط از طبقه چهارم فوت کرده و سه نفر دیگر نیز به دلیل دودگرفتگی دچار خفگی شدند‌.

آخرین اخبار سیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.