کد مطلب: ۵۶۲۴۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین مهلت ثبت‌نام ایران خودرو / چه خودروهایی پیش‌فروش می‌شود؟

آخرین مهلت ثبت‌نام ایران خودرو / چه خودروهایی پیش‌فروش می‌شود؟

فردا ۲۲ تیرماه آخرین مهلت ثبت‌‌نام برای طرح پیش فروش برخی از محصولات ایران خودرو است. در این طرح پیش‌فروش، پنج مدل خودرو عرضه شده و مهلت تحویل آن یکساله است. اما قیمت و شرایط شرکت در این طرح چیست؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو از یکشنبه ۲۰ تیرماه آغاز شده و تا سه‌شنبه ۲۲ تیرماه ادامه دارد. در این پیش‌فروش پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی عرضه شده است.

در این طرح افراد باید مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند و باقی پول خودرو، به قیمت روز در زمان تحویل خودرو دریافت می‌شود. زمان تحویل هم خرداد تا مرداد ماه سال ۱۴۰۱ است.

پیش فروش

مانند طرح‌های پیش‌فروش گذشته، محدودیت‌هایی برای خریداران وجود دارد. هر کارت ملی فقط می‌تواند یک خودرو ثبت‌نام کند. از آخرین خرید خودرو توسط متقاضی از دو خودروساز داخلی باید حداقل ۴۸ ماه گذشته باشد.

ثبت‌نام همزمان در دو شرکت مذکور، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی از دیگر شرایط ثبت‌نام خودرو است.

تحویل خودرو، سال آینده!

ثبت‌نام تا ۲۲ تیر ادامه دارد و ۲۳ تیرماه قرعه‌کشی این محصولات آغاز می‌شود. اما نکته مهم این است که بسیاری می‌گویند بارها در طرح پی‌فروش دو خودروساز داخلی شرکت کرده‌اند اما تاکنون هیچ خودرویی به نام آنها نشده است.

برخی دیگر هم به قیمت خودرو انتقاد دارند. آنها می‌گویند اینکه قیمت قطعی خودرو مشخص نیست، به ضرر خریدار است. چون خودروساز می‌تواند سال آینده و موعد تحویل خودرو، آن را با قیمت بالایی بفروشد و خریدار هیچ چاره‌ای جز پرداخت مبلغ مدنظر خودروساز ندارد.

برخی دیگر هم می‌گویند این دو خودروساز هنوز خودروهای پیش‌فروش قبلی را تحویل نداده‌اند و ثبت‌نام جدید خودرو، کار منطقی نیست و خودروسازان فقط در حال جبران زیان خود از طریق طرح‌های جدید هستند.

برای خرید و دریافت اطلاعات باید به سایت esale.ikco.ir مراجعه کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فروشی که قیمت مشخص نیست از نظر تمام ادیان اگه به دین اسلام عقیده ندارید حرام و باطل واگه به دین اسلام عقیده دارید که کلا باطل و صد درصد و صد در صد حرام هست شما باید قیمت قطعی را اعلام کنید یا هر موقع خودرو آماده شد به قیمت هما ن زمان در اختیار مشتری قرار دهید

    • نوید

      ای بابا دیگه حلال و حروم کردن از این جماعت گذشته وگرنه همه میدونن (مسؤلین) کار اینا جز دزدی و کلاه گذاشتن سر مردم چیزی نیست

  • Mansoor

    من چندبارثبت نام کردم چیزی برنده نشدم

  • مهدی

    حق بازان

  • مهدی

    شما خیلی خوب فریب میدهید
    اینم الفاظ خوب

  • علی بهرامی

    یه بارم ماشین بدید پولشو یه سال بعد بگیرید چی میشه محض رضای خدا

  • ناشناس

    من و همسرم فکر کنم بالای ۲۰ بار شرکت کردیم ولی هیچوقتم برنده نشدیم

    • ناشناس

      چیزی رو از دست ندادین

  • ناشناس

    ایمیل همه میزاران طوری تنظیم میکنن ایمله رو که اگه نوشتنی به ضرر اینا بشه از ارسال پیام میگه بخاطر نمیدونم الفاظ دری وری معذوریم

  • بنداز خودرو

    شرکت بنداز خودرو سالیان سال هست که از این روش که ظاهراً مورد استقبال مردم هست استفاده می‌کنه ، وقتی مردم راضی به ثبت نام میشن بنداز خودرو خب میندازه