کد مطلب: ۳۶۲۹۶۸

آخرین قیمت خودرو در بازار/ قیمت پراید ۵ میلیون تومان ریخت

آخرین قیمت خودرو در بازار/ قیمت پراید ۵ میلیون تومان ریخت

قیمت خودرو در اولین هفته سال جاری کاهشی محسوس را نسبت به نیمه اسفند ماه نشان می دهد. پراید ۱۳۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی روبرو شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش شدید قیمت خودرو در بازار در نیمه اسفند ماه سبب شد خودروسازان با هدف تنظیم بازار خودرو نسبت به فروش فوری خودرو اقدام کردند. این تفاق سبب تعدیل قیمت‌ها در بازار خودرو شد.

پراید، خودروی شاخص بازار که تغییرات قیمتی‌اش در تغییر قیمت سایر خودروها تاثیرگذار است، در این یک ماه اخیر با کاهش ۶ میلیون تومان مواجه شده است. پراید ۱۳۲ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی روبرو شده است.

سایر خودروها هر چند کاهشی کمتر از این رقم را تجربه کرده‌اند اما با این حال میزان کاهش قیمت آنها محسوس است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش سه میلیون تومانی قیمت و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با کاهش ۴ میلیونی قیمت روبرو شده اند. میزان کاهش قیمت پژو پارس LX نیز در این دوره زمانی ۷ میلیون تومان اعلام شده است.

برخی فعالان بازار معتقدند با ورود خودروهای فروش فوری از نیمه اسفند در پایان تعطیلات بهاری، روند کاهش قیمت خودرو تشدید خواهد شد.

گزارش‌های رسیده از کف بازار نشان می‌دهد خرید و فروش خودرو به حداقل رسیده است و کمتر کسی در این بازار در نقش خریدار ظاهر می‌شود. اغلب کسانی که نسبت به پیش خرید خودرو اقدام کردند، نه مصرف‌کننده واقعی که سرمایه‌گذارانی بودند که با هدف حفظ قدرت خرید خود نسبت به پیش خرید خودرو اقدام کردند. همین امر نشان می دهد خودروهای تحویلی با هدف تبدیل دوباره به نقدینگی به بازار عرضه می‌شود و این اقدام در کاهش دوباره قیمت‌ها در اردیبهشت می‌تواند تاثیرگذار باشد.

میزان کاهش قیمت خودرو

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعا موندم چی بگم پراید 8 میلیونی کردین 20 الان 50 سر ملت شیره ممیلاید تا کی اخه

  • ناشناس

    اصلاقیمت پایین نیومده شمایه سربزن به سایت دیواریاشیپورببین چه خبره مطمعن باشیدامسال باتوجه به تحریمهای جدیدکه امریکابرنامه شوچیده دوباره افزایش قیمت داریم .برای امتحان پراید۹۵رو توسایت دیوار۴۰میلیون ثبت کن ببین چندنفربهت زنگ میزنن بعدمیفهمی قیمت پایین اومده یانه

  • ب

    بخدا اگه نخرید همون ۳۰ میلیون هم میااااد پایین

  • ناشناس

    […] مردم بازنده این بازی کثیف هستند

  • دلارام

    ما مردم […]عقل نداریم تقصیر دولت نیست یه چیزی که میخوان گرون کنن میدونین دقیقا چ غلطی میکنن مثلا مرغ از هفت هزار تومان شد ۱۵ هزار تومان یعنی۲نیم برابر هشت تومان گرون شد بعدش میان هزار تومان ارزون میکنن مردم […]ما کیف میکنن میگن مرغ هزار ارزون شد بقیش هم همینطور و این است دور زدن مردم بیچاره

  • دلارام

    ما مردم […] دولت مقصر نیست

  • دلارام

    نخرید خرید بیشتر قیمت بیشتر

  • خسته

    قیمتا میاد پایین جای هیچ نگرانی نیست فقط صبر داشته باشین

  • کیان

    مردمم مقصر نیستن.[…]

  • ناشناس

    بهترين روش ارزان شدن نخرىدن هركس صبرداردكنج دارددل بي صبرهميشىه رنج دارد ✌